Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر جهاد کشاورزی قزوین از توزیع 4 میلیون لیتر سوخت بین کشاورزان این استان خبر داد.

«عباس علیخانی» گفت: طی سه ماه گذشته، 4 میلیون و 361 هزار و 900 لیتر سوخت بین بهره‌برداران بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شده است.
وی افزود: این میزان سوخت در بین 2 هزار و 115 دستگاه ماشین‌آلات تجهیز و نوسازی اراضی، گلخانه، واحد‌های تولیدی قارچ و صنایع تبدیلی، ماشین آلات و ادوات کشاورزی توزیع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این مقدار سوخت 3 میلیون و 951 هزار و 600 لیتر به تراکتورها و کمباین‌ها، 180 هزار لیتر به ماشین‌‌آلات تجهیز و نوسازی اراضی و 230 هزار و 300 لیتر به گلخانه‌ها، تولیدکنندگان قارچ و صنایع تبدیلی اختصاص یافته است.

به گفته این مسئول، علاوه بر آن بین نگهبانی‌های واحدهای تولیدی مقدار 116 هزار و 100 لیتر نفت سفید توزیع شده است./ روزنامه ولایت قزوین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، با پیگیری مدیریت برق سبزوار و موافقت مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی، یک دستگاه خودرو بالابر بوم عایق، یک دستگاه وانت دو کابین و همچنین تجهیزات و ابزار آلات عایق مخصوص، به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال به شهرستان سبزوار واگذار شد.

مدیر شرکت برق سبزوار گفت: در روش عملیات خط گرم فرمان از نزدیک، بدون اینکه برق مشترکان قطع گردد، تعمیرات شبکه برقدار توسط کارکنان مجرب و مجهز انجام می‌گیرد.

جلیلی افزود: این روش تاثیر چشمگیری بر کاهش خاموشی‌ها و تلفات و همچنین افزایش پایداری شبکه برق خواهد داشت. 
 

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز فروردین‌ماه
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر بنزین در هفتمین روز بهار
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • مصرف بنزین دوباره اوج گرفت/ توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر در هفتمین روز بهار
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • ۱۲ نفر از اعضای باند قاچاق ماشین آلات راهسازی دستگیر شدند
  • اعضای باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در استان هرمزگان دستگیر شدند
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته