Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@20:04:33 GMT

تور کیش در آینده ای نه چندان دور

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۲۶۸۷

تور کیش و جزیره کیش از 300 سال پیش تا کنون به صورت مداوم با فراز و نشیب هایی همراه بوده است. به عنوان مثال 30 سال پیش تصور نمی شد روزی این جزیره مکانی تفریحی و بسیار زیبا برای عموم مردم باشد و اگر به اندکی قبل بازگردیم 100 سال پیش نیز تصور نمیشد مکانی که تنها منطقه تجاری و تبعیدگاه بود روزی محل احداث کاخ سلطنتی باشد! حتی اگر دقیق تر بنگریم تصور اینکه طی پنج سال اخیر این منطقه ماهیت تجاری 100 ساله خود را از دست داده باشد بسیار قابل تامل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تور کیش و اینکه در آینده ای نه چندان دور چه خدماتی برای عرضه به گردشگران دارد بسیار مورد سوال می باشد. اما پیش بینی می شود با از بین رفتن امکان تجارت در این منطقه تغییرات بزرگ دیگری رخ دهد تا آن را تبدیل به محلی برای سودآوری نماید.

تور کیش تا بحال سفری تجاری برای خرید و فروش در منطقه ای آزاد بود اما با جابجایی منطقه آزاد به بندرهای دیگر کشور، این تور تنها ماهیت تفریحی دارد. حال با متقاضیان زیادی که تمایل دارند فصول سرد سال را به این جزیره کوچ کنند، مواجه هستیم و به همین دلیل قیمت مسکن و زمین در این منطقه افزایش یافته است.

تور کیش و افزایش گردشگران تفریحی باعث شد دلالی خانه و ویلا و زمین و ساختمان سازی رونق یابد. این امر هم زیان آور است و هم باعث بهبود اوضاع معیشتی مردمان این جزیره خواهد شد. زیان آور از جنبه غافل ماندن از استعداد بلقوه این منطقه برای کشاورزی و باغداری و پرورش محصولات صادراتی و وراداتی، و بهبود به جهت شبیه سازی با شهری ساحلی و مدرن شبیه به هنگ کنگ!

تور کیش و سفری داخلی به جزیره هنگ کنگ مهیج به نظر می رسد. اینکه با پرداخت هزینه ای اندک در سالهای پیش رو بتوانید به شهری مدرن و ساحلی سفر کنید بسیار حیرت انگیز می باشد و با وجود ساخت و سازهای اخیر و حضور چینیان در این جزیره امری دور از ذهن نیست !

تور کیش و طبیعتی خیره کننده نیز می تواند از برنامه های در دست اجرا باشد اما به نظر نمی رسد با استقبال روبرو شود و بیشتر همان ساختمان سازی رونق خواهد گرفت. هرچند که این جزیره قابلیت تبدیل شدن به جنگلی حاره ای با وجود میوه ها و حیوانات شگفت انگیز را دارد اما به دلیل دیربازده بودن سود مالی احتمال کمتری برای رسیدن به این نقطه وجود دارد.

تور کیش و سفری درمانی و پزشکی نیز از احتمالات بسیار قوی در آینده می باشد. این جزیره در حال حاضر با شروع پروژه های ساختمانهای عظیم و مجهز به تکنولوژی روز پزشکی تبدیل به قطبی برای درمان و عمل های زیبایی برای کشورهای عربی شده است. طولی نخواهد کشید که به زودی تبدیل به قطب سلامت ایران نیز شود.

تور کیش قابلیت عرضه خدمات بسیار متنوعی علاوه بر تفریح به گردشگران را دارد. به زودی ماهیت تفریحی خود را توسعه خواهد داد و برای بقای معیشتی کیشوندان خدمات درمانی، اقتصادی، کشاورزی زیادی عرضه خواهد نمود.

تور کیش سفری برای شکنجه و حبس در سالهای دور، سپس سفری برای تجارت های کلان، بعد از آن سفری برای استراحت، سپس سفری برای تجارت های خرد و حالا سفری برای تفریح و بعد از آن نیز سفری برای درمان یا ساخت و ساز می باشد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تور کیش جزیره کیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | جزیره هرمز به رنگ خون درآمد

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896190

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد جنوبی در گیلان/ دما افزایش می یابد
  • رونق صادرات در جزیره جهانی قشم| تراز تجاری منطقه آزاد قشم به بیش از 313 میلیون دلار رسید
  • میزان افزایش قیمت خودرو با شروع بهار؛ به طور میانگین چقدر گرانی داشتیم؟
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • صدها نفر پس از فوران‌های آتشفشانی در اندونزی از منطقه تخلیه شدند
  • استقبال نه‌چندان خوب هواداران اصفهانی از بازی سپاهان و ذوب‌آهن +فیلم
  • ببینید | جزیره هرمز به رنگ خون درآمد
  • دوناروما: روزهای سختی را پشت سر گذاشتم؛ از بازی برای پاری سن ژرمن خوشحالم
  • خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • پیش‌بازی منچسترسیتی - رئال مادرید؛ سفری دوباره به سرزمین طلسم‌شده