Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@11:07:29 GMT

تاتنهام در یک قدمی فینال جام اتحادیه انگلیس

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۲۸۶۵

تیم فوتبال تاتنهام با پیروزی بر چلسی، در یک قدمی فینال جام اتحادیه انگلیس قرار گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 سپیدپوشان لندنی، دیشب در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه، با یک گل میهمان خود چلسی را شکست دادند و یک گام به فینال نزدیک تر شدند.

 تک گل تاتنهام را هری کین در دقیقه 26 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد پذیرای برتون خواهد بود.

 

دور رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا- Copa Del Rey هم با یک دیدار آغاز شد و خیخون در خانه 2 به 1 والنسیا را از پیش رو برداشت.

خاویر نوبِلجاس و نیک بِلَک من برای خیخون در این بازی گل زدند و دانیل پارِخو تک گل والنسیا را وارد دروازه میزبان کرد.

 در همین چارچوب، امشب خیرونا با اتلتیکو مادرید، ویارئال با اسپانیول، ختافه با وایادولید و رئال‌مادرید با لگانس به مصاف هم می روند.

  دانلود  

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پیروزی تیم چلسی فینال اتحادیه انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۶ بر یک ایران به پایان رسید.

محمدرضا سنگ‌سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در خصوص این دیدار گفت: خدا را شکر می کنم که به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود رسیدیم. ما برای هدف بزرگ‌تری به این جام آمدیم و گام به گام در این بازی‌ها پیش می‌رویم. هنوز ۲ جنگ دیگر برای ما باقی مانده است که باید به سلامت عبور کنیم.

او در خصوص دیدار بعدی تیم ملی در مرحله نیمه نهایی که با برنده بازی ازبکستان و ویتنام خواهد بود، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که چه تیمی به نیمه نهایی می‌آید. ما ایران هستیم و به همه تیم‌ها احترام می‌گذاریم. این برد را فراموش کردیم و روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم. سعی می‌کنیم تا تلاش و تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی بیاییم و ان‌شاالله بتوانیم یک بازی در شأن ملت ایران به نمایش بگذاریم.

کد خبر 6087883

دیگر خبرها

  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • «العین» به فینال آسیا صعود کرد/ «الهلال» و ستاره‌هایش حذف شدند
  • پیروزی 4-2 ,چلسی مقابل تاتنهام در یک دیدار تماشایی (جام حذفی انگلیس - 2017/4/22) / فیلم