Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهروز شریف روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد: صدقه جمع آوری شده در سرفصل‌های کمک‌های موردی خاص، امور بهداشت و درمان، کمک به دانش‌آموزان نیازمند، تأمین مسکن، ازدواج، وام قرض الحسنه و اشتغال‌زایی مددجویان هزینه می‌شود.
وی با اعلام اینکه میانگین سرانه پرداخت صدقه برای هر نفر در آذربایجان شرقی 264 تومان در ماه است، خاطرنشان کرد: صدقات مردمی بر اساس نیازسنجی‌های انجام شده از خانوارهای تحت حمایت و اولویت‌بندی مشکلات اساسی آنها توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با اعلام اینکه 436 هزار عدد صندوق صدقات کوچک در منازل استان وجود دارد، افزود: 68 هزار صندوق صدقه متوسط و 9 هزار صندوق صدقه بزرگ هم در سطح معابر استان تعبیه شده است.
شریف با اشاره به روش های نوین پرداخت صدقه، عنوان کرد: مردم نیکوکار استان می‌توانند از روش‌های آسان همچون تلفن گویای 0968877، نصب نرم‌افزارهای موبایلی 'سکه' و 'سنا' یا از طریق واردکردن کد #041*8877* از طریق تلفن همراه، نسبت به پرداخت صدقات خود اقدام کنند.
3071/6120/518
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها آذربایجان شرقی اشتغال بهداشت و درمان دانش آموزان مسکن جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان

مفتخری گفت:طی هماهنگی با سازمان انتقال خون استان آذربایجان شرقی و هلال احمر مهربان مردم این شهر در یک اقدام خداپسندانه با اهدای ۱۷۹واحد خون به یاری بیماران نیازمند در بیمارستان‌ها شتافتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • (ویدئو) مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • مردم ایران چقدر صدقه می‌دهند؟ (فیلم)
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • صنعت دامپروری در آذربایجان شرقی
  • سپاه پناه مردم و مستضعفان است