Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-19@04:20:01 GMT

اعلام رسمی قیمت های شورلت بلیزر

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۳۳۷۱

اعلام رسمی قیمت های شورلت بلیزر

رکنا: قیمت مدل‌های مختلف شورلت بلیزر رسما اعلام شد.

شورلت قیمت مدل‌ها و آپشن‌های مختلف کراس‌اوور کاملاً جدید بلیزر را اعلام کرده است. قیمت این کراس‌اوور میان سایز که شکاف بین مدل کامپکت اکوئناکس و مدل فول سایز تراورز را پُر می‌کند، از 30 هزار دلار آغاز می‌شود اما این عدد با سفارش تمامی آپشن‌ها و لوازم جانبی به‌سرعت افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قیمت 30 هزار دلاری متعلق به تیپ L با پیشرانهٔ 2.5 لیتری چهار سیلندر 193 اسب بخاری و انتقال قدرت دیفرانسیل جلو است. قیمت بالاترین تیپ بلیزر نیز از 46,795 دلار آغاز می‌شود. این تیپ که Premier نام دارد، به پیشرانهٔ 3.6 لیتری V6 با 305 اسب بخار قدرت و سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز است.

اما برای کسانی که خواهان تیپ پایه هستند، شورلت چندین پکیج مختلف را ارائه کرده که با سفارش آن‌ها، تمامی ویژگی‌های تیپ‌های بالاتر به خودرو اضافه می‌شوند. بعضی از این ویژگی‌ها شامل تجهیزات ایمنی مهمی چون ترمز اضطراری، هشدار برخورد جلو، حفظ حرکت میان خطوط و دیگر سیستم‌های کمک‌راننده می‌شود. ازجملهٔ برخی آپشن‌های بیرونی بلیزر نیز می‌توان به میله‌های همرنگ بدنهٔ جلوپنجره به قیمت 395 دلار، لوگوی چراغ‌دار شورلت به قیمت 395 دلار و رنگ قرمز خاص بدنه به قیمت 495 دلار اشاره کرد. علاوه بر این آپشن‌ها، برای بلیزر پکیج‌های بیرونی دیگری مثل پکیج Hit The Road هم به قیمت 1050 دلار قابل سفارش است که میله‌های باربند روی سقف و زیر پایی‌های مشکی‌رنگ را به خودرو اضافه می‌کند.

برای داخل بلیزر نیز سیستم اطلاعاتی-سرگرمی سرنشینان عقب با DVD پلیر به قیمت 1995 دلار و کیت پدال‌های اسپرت به قیمت 165 دلار قابل سفارش است. با سفارش تمامی این آپشن‌ها، قیمت بلیزر به 57,175 دلار می‌رسد؛ اما علاوه بر این آپشن‌ها، برای کراس‌اوور جدید شورلت لوازم جانبی مختلفی هم قابل سفارش است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به نگه‌دارنده‌های دوچرخهٔ روی سقف و محفظه‌های اشیاء اشاره کرد. سفارش این لوازم جانبی نیز می‌تواند قیمت بلیزر را به بیش از 60 هزار دلار افزایش دهد. برای مقایسه، قیمت فورد اج ST فول آپشن چیزی در حدود 54 هزار دلار است یا قیمت بالاترین تیپ کادیلاک XT5 از 55,190 دلار آغاز می‌شود؛ بنابراین فقط زمان نشان خواهد داد که شورلت بلیزر با این قیمت‌گذاری در بازار موفق خواهد بود یا نه.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

گفتگو با دختر کتک خورده تهرانی و پسر شکنجه گر سیرجانی + فیلم کامل خبر ویژه/ قیمت محصولات ایران خودرو اعلام شد جزییات تازه از کشف اجساد زن و مرد شمالی در گونی سلاخی کردن مادر با تبر / مرد خونخوار تشنه خون مادرش بود وحشت زن مشهدی از خون بازی پسرش و ارتباط نامتعارف با یک زن اعتراف دختر 20 ساله کرجی پس از دیدن کارهای خود در دوربین های مداربسته+ عکس راز تلخ جسد چشم باز فهیمه در پلاک 100 بولوار شهید فلاحی + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا دختر تهرانی برای نامادری اش درخواست قصاص کرد ساشا سبحانی آقازاده حاشیه ساز بعد از کتک خوردن چه گفت؟ + فیلم راننده تاکسی تهرانی به زن متاهل تجاوز کرد و از آن فیلم تهیه کرد ! + عکس مادرم از ترس دوستان ناباب پدرم طلاق گرفت / از چاله به چاه افتادیم ! همنشینی با ارواح در خانه وحشت / آبادانی ها به پلیس گزارش دادند + عکس کشته شدن محمد رضا کلاهی عامل بمب گذاری دفتر حزب جمهوری اسلامی تایید شد مامور پلیس به خاطر عذاب وجدان خودکشی کرد+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: مدل بازار خودرو دلار مدل ساعت ایمنی عکس فیلم پسر سیرجانی مرد آزار دختر تهرانی دختر دختر تهرانی پسر ساعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد

قیمت‌ جهانی نفت خام به‌دنبال رشد سریع‌تر از انتظار در چین و تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه بالای ۹۰ دلار برای هر بشکه ایستاد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، قیمت نفت در معاملات روز سه‌شنبه (۲۸ فروردین‌ماه) در پی رشد سریع‌تر از حد انتظار اقتصاد چین و تداوم تشدید تنش‌ها در منطقه خاورمیانه و ادعای رژیم صهیونیستی درباره پاسخ به حمله‌های موشکی تهران به مناطق فلسطین اشغالی افزایش یافت.

قیمت نفت خام شاخص برنت دریای شمال ساعت ۴ و ۳۷ دقیقه بامداد روز سه‌شنبه برای تحویل در ماه ژوئن با ۴۸ سنت یا ۰.۵ درصد افزایش به ۹۰ دلار و ۵۸ سنت برای هر بشکه رسید.

نفت خام شاخص دبلیوتی‌آی آمریکا برای تحویل در ماه مه با ۴۹ سنت یا ۰.۶ درصد افزایش به ۸۵ دلار و ۹۰ سنت به ازای هر بشکه داد و ستد شد.

قیمت هر دو شاخص نفتی به‌دلیل رشد اقتصادی فراتر از حد انتظار در چین، بزرگ‌ترین واردکننده نفت جهان افزایش یافت.

داده‌های دولت چین نشان داد تولید ناخالص داخلی رسمی در سه ماه نخست ۵.۳ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال رشد داشته که به‌راحتی از انتظارهای تحلیلگران هم پیشی گرفته است.

قیمت نفت هفته گذشته به بالاترین سطح از اکتبر رسید، اما پس از حمله‌ موشکی تهران به اراضی اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی در  معاملات روز دوشنبه (۲۷ فروردین‌ماه) کاهش یافت.

تحلیلگران مؤسسه ای‌ان‌زد ریسرچ روز سه‌شنبه در یادداشتی گفتند واکنش رژیم اشغالگر قدس به حمله موشکی تهران تعیین می‌کند آیا تشدید تنش‌ها در خاورمیانه پایان یا ادامه می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • دولت به جای مداخله قیمتی در بازار ارز مداخله مقداری کند
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • قیمت سکه، طلا و دلار سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت نفت بالای ۹۰ دلار ایستاد
  • جزییات اولین حراج سکه در سال جدید / فروش ۷۲۱۸ قطعه سکه در دهمین حراج مرکز مبادله ایران
  • تنش منطقه‌ای، عامل تحریک نرخ ارز در بازار غیر رسمی
  • جزئیات اولین حراج سکه در سال جدید/ ۷۲۱۸ سکه فروخته شد