Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، ششمین مرحله طرح مبارزه با سارقان و محکومان فراری با تلاش ماموران پلیس آگاهی پایتخت به مرحله اجرا درآمد.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: با تلاش همکارانم ۱۹۳ نفر از مجرمان دستگیر شدند؛ این افراد در قالب ۴۶ باند فعالیت داشتند که ۶۲ نفر از آن‌ها زورگیر و کیف‌قاپ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مقام ارشد پلیس پایتخت تصریح کرد: سارقان به ۶۷۰ فقره سرقت اعتراف کردند و سارقانی که در قالب ۱۷ با ند فعالیت داشتند شناسایی و دستگیر شدند.

وی با تاکید بر این مطلب که باید هرگونه خرید و فروش ارز از صرافی‌های مجاز و بانک‌ها انجام شود، گفت: در دو طرح پلیس آگاهی در این رابطه که تاکنون انجام شده است حدود ۷۰ نفر از دلالان ارز دستگیر شده‌اند.

سردار رحیمی به تلاش ماموران پلیس آگاهی در مبارزه با دلالان ارز پرداخت و گفت: به تازگی ۱۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سردار رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت پلیس سارق باند سرقت ارز صرافی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از اجرای مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و دستگیری ۲۵ سارق در این رابطه خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سرهنگ حسین بساطی در این خصوص گفت: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور با هدف کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و برخورد با سارقان طی 72 ساعت گذشته در شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این راستا مأموران با اقدامات هوشمندانه پلیسی موفق شدند 25 سارق که بیشتر از افراد سابقه دار بودند را شناسایی و در چند عملیات منسجم و ضربتی آن‌ها را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به کشف 5 دستگاه خودرو مسروقه، کشف 10 فقره سرقت داخل خودرو، 5 فقره سرقت کابل و 4 فقره سایر سرقت‌ها در این عملیات تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۵ سارق طی ۷۲ ساعت در اصفهان
  • ۴ سارق در مهریز دستگیر شدند 
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • دستگیری عامل 29 فقره سرقت قطعات خودرو در شهرضا
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • دستگیری اعضای باند سارقان خودرو در شیراز
  • سارق مدارس کاشان دستگیر شد
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان
  • انهدام باند ۴ نفره سرقت مسلحانه در اصفهان