Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير جهاد کشاورزي سيمرغ گفت: امسال 28 هزار متر مربع گلخانه ليمو ترش و 5 هزار مترمربع گلخانه گل و گياه زينتي در اين شهرستان احداث و در حال فعاليت است.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درسيمرغ ، رجب فلاح زيلتي گفت: امسال  28 هزار مترمربع گلخانه ليمو ترش و 5 هزار مترمربع گلخانه گل و گياه زينتي در  شهرستان سيمرغ احداث و در حال فعاليت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدير جهاد کشاورزي شهرستان سيمرغ ادامه داد: با احداث اين واحدها براي 11 نفر در اين شهرستان ايجاد اشتغال شد.

 وي افزود: امسال 3 بهره بردار براي دريافت تسهيلات احداث گلخانه به مساحت هفت هزار و 500 متر از اراضي اين شهرستان به بانک معرفي شدند که دو نفر از آنان پس تاييد، موفق به دريافت تسهيلات و احداث در 5 هزار مترمربع شدند.

 فلاح بيان کرد: در حال حاضر 19 واحد گلخانه به مساحت 45 هزار و 500 مترمربع در اين شهرستان در حال فعاليت است.

 وي با بيان اينکه گلخانه ها از نظر اندازه متغير هستند، گفت: اين سازه ها گياهان را از سرماي بيش از حد زمستان و يا از گرماي بيش از حد تابستان حفظ مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: احداث 28 هزار متر گلخانه ليمو ترش سيمرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛آزاد سازی دو هزار متر مربع از زمین هایِ کشاورزی شهرستان اسلامشهر.رئیس جهاد کشاورزیِ این شهرستان گفت:در اجرای قانون حفظِ کاربری اراضیِ زراعی و باغ‌ها؛سوله سازی و دیوارکشی هایِ غیرِمجاز،در بخش چهاردانگه، قلع و قمع شد.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • احداث گلخانه تولید انواع گل