Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-03-28@13:35:18 GMT

طرح اصلاح نظام بانکی در دستور کار

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۴۴۹۷

طرح اصلاح نظام بانکی در دستور کار

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در پست جدید اینستاگرامی همتی رئیس کل بانک مرکزی آمده است: شورای پول و اعتبار دو سازو کار مهم در خصوص ارز را به تصویب رساند . اولی مقررات مربوط به " راه اندازی بازار متشکل معاملات ارزی" و دومی نیز "دستورالعمل سپرده ریالی مبتی بر ارز". از اعضای محترم شورای پول و اعتبار و نیز همکاران عزیزم که طی سه ماه تلاش و کوشش و با کسب نظر صاحبنظران پولی و ارزی و فعالین و مسوولین بازار سرمایه نسبت به آماده‌سازی این طرح ها اقدام کردند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح اصلاحی نظام بانکی و برنامه‌ریزی برای استفاده از عملیات بازار باز در اعمال سیاست‌های پولی نیز با دقت نظر و بررسی همه جانبه در جریان است که در صورت آماده شدن عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بانك مركزي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس

صنعت فولاد و صنایع وابسته در تمامی کشور‌های پیشرفته از صنایع مادر تلقی گردد. این محصولات، در فرآیند تولید و زنجیره تامین، یا به عنوان ماده‌ی اولیه یا در تولید تجهیزات و تاسیسات صنعتی بکار می‌رود بعد از گروه پتروشیمی، گروه فلزات اساسی دومین گروه بزرگ در بازار سرمایه به لحاظ ارزش بازار است.

گروه فلزات اساسی شامل بیش از ۲۵ شرکت است که از شاخص‌ترین شرکت‌های این گروه فولاد مبارکه اصفهان و صنایع ملی مس ایران را می‌توان نام برد.

در ادامه اشکان حسینی تحلیلگر بازار سرمایه در رابطه با شرایط تکنیکالی این صنعت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: شاخص فلزات اساسی نسبت به سایر گروه‌های بازار اصلاح کمتری را از اردیبهشت ماه سال گذشته تجربه کرده، اما فعلا در فاز اصلاحی به سر می‌برد، اما اصلاح زیادی را برای آن متصور نیستیم.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه می‌گوید: انتظار یک رشد خوب بعد از اصلاح مطرح شده به صورت سناریو بنفش یا نارنجی مطابق با تصویر را برای شاخص این صنعت داریم.

او در ادامه بیان کرد: برای شاخص فلزات اساسی حمایت اول محدوده ۱.۶۴۴.۰۰۰ و حمایت دوم محدوده ۱.۵۵۸.۰۰۰ خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد / مصوبه دولت اصلاح شود
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود
  • 14 فروردین؛ نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران در سال ۱۴۰۳
  • جلسه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود
  • بانکی پور: فرهنگ جزو اولویت‌های سازمان برنامه و بودجه نیست
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود
  • روند حرکتی شاخص صنعت فلزات اساسی بازار سهام چگونه خواهد بود؟ + عکس
  • دعوا‌ها علنی می‌شود / اصلاح‌طلبان نقش لولو را بازی نکردند / اصولگرایان جوان می‌خواهند پدرخوانده‌ها را کنار بگذارند / مزاحم نظام می‌شوند