Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس در حاشیه جلسه علنی امروز (چهارشنبه 19 دی)در جمع خبرنگاران در تشریح جلسه امروز هیات رییسه فراکسیون امید اظهار داشت: فراکسیون امید در ادامه بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی امروز جلسه‌ای را با محمود علوی وزیر اطلاعات و همچنین مسوولان اطلاعات استان خوزستان برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در جلسه مذکور موضوعاتی همچون ارتباط با اروپا، مسائل اقتصادی و همچنین ادعاهای اسماعیل بخشی در مورد شکنجه از طرف وزارت اطلاعات بررسی شد، که وزیر اطلاعات توضیحاتی پیرامون این موضوعات به هیئت رئیسه فراکسیون امید ارائه کرد و در ادامه نیز رئیس اطلاعات استان خوزستان پیرامون ادعا آقای بخشی مستنداتی را ارائه کرد.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس یادآور شد: فراکسیون امید روز گذشته (سه‌شنبه 18 دی) نیز جلسه‌ای با آقای بخشی و وکیل وی برگزار کرد و اظهارات وی استماع شد.
سعیدی تاکید کرد: پیگیری‌های فراکسیون امید درباره ادعاهای آقای بخشی ادامه دارد که نتیجه ارزیابی‌های فراکسیون را پس از بررسی دستگاه قضا و کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس اعلام می‌شود.

منبع:تسنیم

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند

وزیر ارتباطات گفت: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شود.

 به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از هفت میلیون خانوار در کشور تحت پوشش فیبر نوری قرار گرفته‌اند و هدف‌گذاری کردیم که امسال در این زمینه به ۱۴ میلیون خانوار برسیم.

وی افزود: هم‌چنین امسال برنامه‌ریزی کرده‌ایم که رویداد‌های فضایی متعددتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم و ظرف یکی-دو ماه آینده، شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود.

زارع‌پور اظهار کرد: برای بار سوم، رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شده و رفع فیلتر صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • افزایش تعداد نمایندگان در دستورکار مجلس/اسامی متاخران امروز
  • ماجرای عجیب کتک زدن پدر شوهر و فلج کردن او