Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار به شرح زیر است:

️ ۱۹ دی فرصتی است برای تمجید از مردم قم. قم همان‌جایی است که سرچشمه‌ای شد برای آن شطّ جوشان حرکت و مقدمه‌ای شد برای انقلاب. قم شهر انقلاب و مرکز انقلاب و مادر انقلاب است.

البته انگیزه‌هایی وجود دارد که فضای قم را تغییر دهند و فضا و روحیه‌ی انقلابی قم را کم‌رنگ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کید و مکر دشمن نباید غافل شد.

بزرگان و جوانان قم باید نگذارند دست‌های خائن، نقش کانونی قم را در انقلاب کم‌رنگ کنند.

قم سرچشمه‌ی اصلی انقلاب و حوزه‌ی قم پشتوانه‌ی معنوی برای آن حرکتی است که دنیا را تکان داد و البته ما هنوز در آغاز راهیم.

در دهم دی‌ماه ۵۶ رئیس‌جمهور آمریکا به تهران آمد و یک نطق قرّائی در تمجید دروغ‌آمیز از محمدرضا کرد. در این نطق گفت ایران جزیره‌ی ثبات است؛ یعنی خیال آمریکا  از رژیم نوکرمآب آسوده است.

اما ۱۰ روز نشد که مردم قم علیه آن رژیم وابسته قیام کردند و با جان خود به میدان آمدند. بعد هم مردم تبریز حرکتی طوفانی کردند و حرکت‌های بعدی باعث نابودی رژیم سرسپرده شد.

این دستگاه محاسباتی آمریکاست؛ آمریکایی‌ها به این تحلیل محاسباتی و آینده‌نگری خود می‌بالند! اینجا هم یک عده غرب‌زده پُز قدرت آمریکا را می‌دهند.

چندی پیش هم یکی از دولتمردان آمریکایی در جمع یک مُشت تروریست و اوباش گفت امیدوار است که جشن کریسمس ۲۰۱۹ را در تهران بگیرد. جشن ۲۰۱۹ چند روز پیش بود.

بعضی سران آمریکا وانمود می‌کنند دیوانه‌اند که البته من این را قبول ندارم اما احمق‌های درجه یکی هستند.

خبر تکمیل می شود...

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب رهبر انقلاب اسلامی قم کریسمس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس / تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده / 5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نشست شورای وحدت برای تحول اکنون با حضور اعضای این شورا و برخی نمایندگان راه یافته به دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فهرست شورای وحدت در مجتمع فرهنگی آدینه تهران در حال برگزاری است.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در این نشست با بیان اینکه امروز در کشور ما مسائل حوزه فرهنگ، اقتصاد و سیاست به هم پیوسته است، اظهار داشت: از نظر داخلی وضع آشفته ای نداریم. میزان مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با وجود همه تلاش های دشمن و ناکارآمدی برخی مسئولان خوب بود.

وی ادامه داد: وقتی تعداد آرای باطله و سفید زیاد می شود باید پیام رای مردم را گرفت. مردم با این کار می گویند اصل نظام را قبول داریم اما برخی کارگزاران را نه.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید برای سرمایه اجتماعی اهمیت قائل شویم و پیام رفتار آنها را دریابیم.

ذوالنوری با اشاره به اینکه مجلس یازدهم کارهای خوبی داشته و قوانین خوبی تصویب کرده که مرتبط با زندگی مردم است، افزود: با این حال مردم نتیجه فعالیت های دولت و مجلس را به نحو محسوس در زندگی خود حس نمی کنند.

وی اضافه کرد: در مجلس دهم و یازدهم تنها ۲۵ نفر جزو افرادی بودند که تخصص اقتصادی داشتند، من چندین مرتبه پیشنهاد دادم این افراد در جلسات صحن حضور نیابند و وقتشان را برای کمیسیون بگذارند و از اساتید اقتصاد دانشگاه ها استفاده کنیم تا برای برون رفت از وضعیت موجود چاره ای بیندیشیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: در حوزه بیرونی در گذشته می گفتند شاه ژاندارم آمریکا در منطقه است، و این به معنی آن است که درواقع شاه حافظ منافع آمریکا در منطقه بود. اما امروز اگر انقلاب ما هیچ دستاوردی نداشته باشد، هیچ کس نمی تواند این انگ را به جمهوری اسلامی بزند که از یک قدرت خط می گیرد و تامین کننده منافع دیگران است. بلکه برعکس، ایده خاورمیانه بزرگ که دو محور داشت، یکی حذف جمهوری اسلامی و دیگری محوریت اسراییل در خاورمیانه، محقق نشد و اتفاقا در جمهوری اسلامی است که تاثیرگذار است و در عراق ، یمن، فلسطین، افغانستان، سوریه و لبنان اهداف آنها کاملا شکست خورد.

ذوالنوری با اشاره به معامله قرن، اظهار کرد: اگر ماجرای غزه اتفاق نمی افتاد و منافع کشورهای عربی با اسراییل گره می خورد، برای همیشه آرمان فلسطین نابود می شد. بنابراین برای اینکه آرمان فلسطین حفظ شود لازم بود این هزینه داده شود.

وی اضافه کرد: تا پیش از وقایع اخیر اگر در کشورهای غربی در مورد معامله قرن نظرسنجی می شد ۷۰ تا ۸۰ درصد رای مثبت می دادند، اما امروز کشورهای غربی جرات ندارند علنا از رژیم صهیونیستی حمایت کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به مطالبی که این روزها در جامعه مطرح است که چرا از رژیم صهیونیستی انتقام نمی گیریم و نیروهای مسلح را متهم می کنند که کوتاهی می کند، تاکید کرد: رژیم صهیونیستی یک راه نجات دارد و آن درگیری مستقیم با جمهوری اسلامی است که بتواند در دنیا اجماع را به نفع خود بازگرداند.

ذوالنوری تصریح کرد: آنگونه که رهبر انقلاب فرمودند حماس هنوز ۲۰ درصد از توان خود را هم به میدان نیاورده، با اینحال جمهوری اسلامی حق انتقام را محفوظ می داند، و زمان، مکان و هدف عملیات را خودش انتخاب می کند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در محاسبات خود اشتباه کرد، گفت: ما نمی خواهیم شروع کننده باشیم، اما اگر آنها شروع کنند جمله امام(ره) در مورد محو رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد.

ذوالنوری در ادامه این نشست در پاسخ به نماینده منتخب مجلس دوازدهم درباره دفاع از برنامه هیات رئیسه گفت: من به وضعیت موجود هیأت رییسه به جدیت انتقاد دارم. مجلس اکنون نماینده محور نیست و اکنون تمام قدرت در ریاست و تمرکز بر معاونت است و باید تحول در این مسایل اتفاق بیفتد و قدرت به نمایندگان بازگردد.

وی در پاسخ به نماینده منتخب تهران درباره مطلع نبودن از دستورات رهبری درباره رژیم صهیونیستی و منفعل عمل کردن برخی نمایندگان گفت: حوزه فرمانده کل قوا با مقام معظم رهبری است و در راس امور رهبر مدبر و حکیم قرار دارند و نیروهای مسلح هم گوش به فرمان رهبر انقلاب هستند. تشخیص وتعیین در برخورد با رژیم صهیونیستی و دشمنان با رهبر معظم انقلاب اسلامی است که ایشان تمام منافع را در نظر می گیرند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآورشد: تردیدی نیست که جانمان را برای اجرای فرمان رهبری بدهیم. در برخورد با دشمنان پای منافع ملی است نه منافع افکار عمومی و مجلس نمی تواند در این زمینه فشار بیاورد زیرا رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا با تشخیص و تدبیر در برخورد با دشمنان به ویژه رژیم صهیونیستی راهبردهای خود را اعمال می کنند.

۵ نماینده کاندیدای ریاست مجلس می‌شوند

از سوی دیگر، مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس در نشست شورای وحدت برای تحول در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر حدود پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شدند.

وی افزود: نمیدانم چه اسامی مطرح شده است، اما برخی از جریان‌ها ‌و تشکل‌ها به بنده هم پیشنهاد دادند، اما تصمیم قطعی معلوم نیست.

منتخب مردم قم در مجلس دوازدهم با بیان اینکه طبیعتا بعد از شکل‌گیری هیأت رئیسه موقت، انتخابات هیأت رئیسه صورت می‌گیرد و قابل پیش‌بینی نیست که رئیس مجلس چه کسی خواهد شد، بیان کرد: البته ممکن است برخی‌ها تعامل کنند و کنار بکشند و نهایتا ممکن است حداقل به ۲ نفر داوطلب ختم شود که یکی رئیس فعلی مجلس باشد و دیگری کاندیدای رقیبی که مقابل وی ممکن است برای رقابت اعلام آمادگی کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894443

دیگر خبرها

  • سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد/ توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست صهیونیستی حمایت نکنید
  • مادورو: نتانیاهو دیوانه نازی، هرج و مرج ایجاد می‌کند
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • ایران، آمریکا و اسرائیل به دنبال جنگ فراگیر نیستند/ اسرائیل با توجه به بعد مسافتی که دارد توانایی حمله به ایران را ندارد / اسرائیل موشک ندارد از نظر پدافند و سیستمی نیز ضعیف است
  • دلاورمردان سپاه بر سر منافع ملی اهل مماشات نیستند
  • اسرائیل: به دنبال تشدید تنش با ایران نیستیم
  • آمریکا و صهیونیست دیگر تصمیم گیرنده نیستند
  • انتقاد تند ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس؛ تمام قدرت در ریاست و معاونت‌ها متمرکز شده
  • انتقاد شدید ذوالنوری از هیات رئیسه مجلس / تمام قدرت در ریاست و معاونت ها متمرکز شده / 5 نفر کاندیدای ریاست مجلس آینده هستند
  • ادعای نیویورک‌تایمز: اهداف آمریکا در فهرست حمله احتمالی ایران نیستند