Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، صمد مرفاوی درباره پیروزی 5 بر 0 تیم ملی ایران مقابل یمن در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: تیم ما بازی خوبی انجام داد،‌ اما نباید به نتیجه این مسابقه دل‌مان را خوش کنیم. یمن از تیم‌های درجه سه یا چهار آسیاست و با آمادگی بسیار پایین در مسابقات شرکت کرده. در هر صورت پیروزی روحیه‌بخشی به دست آوردیم و ان‌شاءالله بتوانیم با نتیجه خوب به مراحل بالای مسابقات راه پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با یمن تمام شد و مردم از پیروزی پُرگل تیم ملی خوشحال هستند،‌ اما انتظارات از تیم ملی بسیار بالاست.

وی در خصوص نتایج ضعیف تیم‌های مدعی مانند استرالیا و امارات و همچنین پیروزی سخت تیم کره جنوبی مقابل فیلیپین تصریح کرد: همان‌طور که ما می‌گوییم پله به پله جلو می‌رویم،‌ آنها هم همین تفکر را دارند. در مورد شکست استرالیا،‌ اردن تیم به مراتب قدرتمندتری نسبت به یمن بود. نباید این دو کشور را با هم مقایسه کنیم. در هر صورت ایران قدم اول خود را بسیار محکم‌تر از سایر مدعیان برداشت و خودش را به عنوان یک مدعی جدی نشان داد، اما نباید خودمان را با یک برد خیلی بالا تصور کنیم. هنوز کار زیادی در پیش داریم.

مرفاوی درباره شانس قهرمانی تیم ایران در جام ملت‌های 2019 آسیا گفت: چرا نباید قهرمان شویم؟ ما تیم پُرمهره و بازیکنان بسیار خوبی داریم. ما باید مدعی باشیم و ان‌شاءالله اتفاقات غیرفوتبالی و بدشانسی گریبان تیم‌مان را نگیرد و بتوانیم قهرمان آسیا شویم.

وی در ادامه در مورد صحبت‌های تند کارلوس کی‌روش علیه برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی مقابل یمن یادآور شد: این صحبت‌ها جالب نیست. مردم ما این همه چشم انتظار بازی تیم ملی بودند و انتظار دارند این تیم قهرمان آسیا شود و برای آنها افتخار کسب کند تا شاد باشند، آن وقت نباید با این صحبت‌ها شادی از مردم گرفته شود. پس از بازی فقط باید در مورد شادی مردم صحبت شود. این صحبت‌ها جو بدی را وارد فوتبال می‌کند. ما الان باید به مردم امید قهرمانی بدهیم. به نوشته خبرورزشی، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال در واکنش به این موضوع که کارلوس کی‌روش رؤیای ایران را حضور در نیمه نهایی عنوان کرده بود، گفت: من کاری به صحبت‌های کی‌روش ندارم. وقتی به این اندازه بازیکن خوب در تیم ملی داریم،‌ چرا مردم نباید انتظار قهرمانی داشته باشند؟!

110

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: مرفاوی ورزشی استقلال ورزش صمد مرفاوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!

به گزارش ورزش سه، در ادامه اتفاقات عجیب فوتبال ایران که هر چه سطح مسابقات پایین‌تر می‌رود بیشتر می‌شود امروز یک تیم خوزستانی به یک تیم دیگر خوزستانی اجازه نداد مسابقه رسمی‌اش در لیگ آزادگان برگزار شود.
دیروز قرار بود دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی در اهواز و ورزشگاه غدیر این شهر به مصاف هم بروند که این مسابقه به خاطر تمرین تیم لیگ برتری استقلال خوزستان  و عدم همکاری این باشگاه  برگزار نشد و اعضای دو تیم که دو ساعت پشت درهای بسته ورزشگاه معطل مانده بودند با یک صورتجلسه محل را تکر کردند تا تکلیف این بازی  نامشخص باشد و فعلا به تعویق بیافتد.
جالب اینکه در تماس‌های ابتدایی مدیران  تیم استقلال خوزستان اجازه برگزاری بازی در این ورزشگاه را داده بودند اما بعدا مشخص شد آنها نمی‌خواهند زمین را به استقلال ملاثانی بدهند و برای خودشان برنامه ریزی کرده‌اند که ساعت 16 در این ورزشگاه تمرین کنند!
با شرایطی که ایجاد شد مسئولان باشگاه استقلال خوزستان در تماس‌های مختلف با فرماندار و استاندار خوزستان و مسئولان ورزش و هیئت فوتبال  تماس گرفتند و حتی حدود 45 دقیقه قبل از شروع زمان بازی تماسی با مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان داشتند که آنها حاضر به همکاری نشدند و این بازی به شکل عجیب برگزار نشد و به تعویق افتاد.
سیاوش اکبرپور و مهدی رجب زاده سرمربیان دو تیم استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز که زمانی در همین تیم فجر همبازی بودند همراه تیم‌هایشان چند ساعت پشت درهای بسته این ورزشگاه معطل ماندند و هاج  و واج مانده بودند که چطور ممکن است برای انجام یک مسابقه رسمی در این سطح چنین اتفاقی رخ دهد و یک باشگاه و مسئولانش مانع از انجام مسابقه شوند.
در عین حال در شرایط فعلی استقلال ملاثانی از شرایط به وجود آمده ناراضی است و فجر سپاسی هم که در سودای صعود به لیگ برتر بسر می‌برد و شانس زیادی برای رقم زدن این اتفاق دارد امیدوار است کمیته انضباطی با تعیین نتیجه سه بر صفر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد و شانس صعودش را  بیشتر کند، رایی که قطعا اعتراض سایر تیم‌ها را در پی خواهد داشت اما فجر هم حق دارد.

تصاویر ارسالی از اهواز را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حماس پاسخ آمریکا را داد + جزئیات
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • دو ستاره سابق شاهد یک اتفاق عجیب!
  • ژاوی: داوری در لالیگا شرم‌آور است؛ همه شاهد بی‌عدالتی علیه بارسلونا بودند
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • گلایه تند نکونام از پیشکسوتان | بعد از بازی با شمس آذر چه حرف هایی در رختکن آبی ها زده شد؟
  • اظهارات جدید خمس بعد از ترک ایران؛ ناراحتم