Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@07:24:12 GMT

قیمت جدید موبایل و خودرو در بازار

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۵۷۰۰

قیمت جدید موبایل و خودرو در بازار

به گزارش  بازرگانی خبرگزاری مهر،  به کمک اپلیکیشن ترب می‌توانید آخرین قیمت گوشی و خودرو و هر کالای دیگری را در بین بیش از ۵۰۰ فروشگاه معتبر مقایسه کنید و ارزان‌ترین فروشنده بازار را پیدا کنید. به همین سادگی، کافی هست اسم محصول مورد نظر را در ترب بنویسید و مقایسه قیمت فروشگاه‌ها برای آن محصول را یکجا ببینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن ترب یکی از کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های خرید هست که با نصب آن می‌توانیم از پشیمانی بعد از خرید جلوگیری کنیم! اگر شما هم اکثر خریدهای خود را به‌صورت آنلاین انجام می‌دهید، مطمئنا با قیمت‌های متفاوتی برای هر کالا روبرو شده‌اید و تلاش می‌کنید تا از فروشگاهی خرید کنید که آن کالا را ارزان‌تر می‌فروشد.

کاری که اپلیکیشن ترب برای ما انجام می‌دهد جستجوی خودکار بین فروشگاه‌های آنلاین سراسر کشور است و پیدا کردن پایین‌ترین قیمت هر کالا میان تمام فروشگاه‌ها.

برای مثال در تصویر زیر قیمت گوشی هوآوی آنر ۱۰ لایت در بین فروشندگان مختلف را می‌بینید.

ترب اخیرا قیمت دلار و سایر ارزها را نیز از سامانه بانک مرکزی به لیست قیمت محصولات خود اضافه کرده است تا کاربران ترب برای اطلاع از قیمت هر چیزی از جست‌وجو در اینترنت و سایت‌های دیگر بی‌نیاز شوند.

علاوه بر مقایسه قیمت روز فروشگاه‌ها، ترب نمودارهای زمانی قیمت محصولات را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به کمک این نمودارها می‌توانید از تغییرات قیمت محصول مورد نظر خود در بازه‌های مختلف زمانی در بازار آگاه باشید و برای زمان مناسب خرید تصمیم‌گیری کنید.

برای مثال نمودار قیمت سکه طرح بهار آزادی در روزها و هفته‌های گذشته در مراجع معتبر را در عکس زیر مشاهده می‌کنید.

اگر تصمیم به خرید دارید، حتما قبل از خرید برای اطلاع از قیمت بازار و فروشندگان معتبر از ترب استفاده کنید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4508184

منبع: مهر

کلیدواژه: اپلیکیشن اپلیکیشن موبایل موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۵۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اپل واتس‌اپ و Threads را از فروشگاه آنلاین خود در چین خارج کرد

ایتنا - ​​​​​​ چین کنترل شدیدی بر رسانه‌ها و پلتفرم‌های الکترونیکی اعمال می‌کند و آن‌ها را تحت مقررات و کنترل‌هایی قدرتمند قرار می‌دهد که محتوایی را هدف قرار می‌دهد که پکن آن را به‌عنوان انتقاد از سیاست‌های دولتی یا  موجب ناآرامی عنوان می‌کند.
چین کنترل شدیدی بر رسانه‌ها و پلتفرم‌های الکترونیکی اعمال می‌کند و آن‌ها را تحت مقررات و کنترل‌هایی قدرتمند قرار می‌دهد که محتوایی را هدف قرار می‌دهد که پکن آن را به‌عنوان انتقاد از سیاست‌های دولتی یا  موجب ناآرامی عنوان می‌کند.

به گزارش ایتنا، دسترسی به بسیاری از سرویس‌های الکترونیکی در چین، از جمله گوگل، یوتیوب و برنامه‌های کاربردی برای شبکه‌های اجتماعی خارجی مانند فیس‌بوک، اینستاگرام و ایکس، بدون ابزارهای فنی برای دور زدن ممنوعیت، از جمله VPN غیرممکن است.

اپل در بیانیه‌ای که بلومبرگ گفت: «اداره فضای سایبری چین به دلیل نگرانی‌های امنیت ملی دستور لغو این برنامه‌ها را صادر کرد.»

به گزارش بلومبرگ، اپل در این بیانیه افزود: ما ملزم به احترام به قوانین کشورهایی هستیم که در آنها فعالیت می‌کنیم، حتی اگر با آنها موافق نباشیم.

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری فرانسه، روز جمعه، برنامه‌های واتس‌اپ و Threads در نسخه چینی فروشگاه اپلیکیشن مجازی اپل، اپ استور، در دسترس نبودند. همچنین استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان ایمن سیگنال و تلگرام در این کشور غیرممکن است.

با این حال، همه این برنامه‌ها هنوز هم می‌توانند از فروشگاه‌های برنامه پیش فرض واقع در خارج از سرزمین اصلی چین دانلود شوند.

واتس‌اپ در چین در مقابل خدمات وی چت (پیام‌رسانی و پرداخت آنلاین، شبکه اجتماعی، تجارت الکترونیک و پلتفرم رزرو) جایگاه پایین‌تری را به خود اختصاص داده است.

این اپلیکیشن که تقریباً بر روی تمامی گوشی‌های کشور چین موجود است، به عنوان یک روش پرداخت روزانه توسط صدها میلیون چینی استفاده می‌شود.

اما Threads که امکان انتشار محتوا در متن، تصویر و ویدیو را فراهم می‌کند، از سال 2009 معادل خود را در چین دارد که اپلیکیشن Weibo است.

محصولات اپل، از آیفون گرفته تا آیپد، در چین که یکی از بازارهای اصلی این شرکت در خارج از ایالات متحده است، بسیار محبوب هستند.

برند اپل همواره از موضع گیری در مورد موضوعات حساس یا توهین به قدرت چینی خودداری کرده و مدیرعامل آن نیز چندین بار مورد استقبال مقامات ارشد چینی قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • کاهش قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان
  • قیمت برنج ایرانی سقوط کرد
  • کاهش قیمت برنج ایرانی
  • سقوط قیمت برنج ایرانی از ۱۵۰ هزار تومان به ۸۰ هزار تومان
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • راهنمای کامل خرید آجرنما در سال 1403 + قیمت
  • ولت ارز دیجیتال چیست؟/مراحل نصب و راه‌اندازی ولت نرم‌افزاری روی موبایل
  • اپل واتس‌اپ و Threads را از فروشگاه آنلاین خود در چین خارج کرد