Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسمومیت و خفگی با گاز مونو اکسید کربن جان پدر و فرزند را گرفت و مادر را راهی بیمارستان کرد.به گزارش بلاغ، وی افزود: این خانواده سه نفره به دلیل بی احتیاطی و استفاده از بخاری گازی و بی توجه به این موضوع که از لوله فوئلی که به صورت فنری بوده استفاده شده و کاملا از دریچه دودکش بیرون بوده است مسموم شده و تا لحظه رسیدن اورژانس و باخبر شدن همکاران اورژانس بیمارستان امام خمینی(ره) ساعت ها از مرگ پدر۲۶ ساله خانواده و فرزند ۳ ساله آنان گذشته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین همسر خانواده نیز که ۲۶ساله است پس از ساعت ها تلاش خود را به نزدیک در راهرو در منزل رسانده و با تنفس از زیر چهارچوب در تاکنون زنده مانده و در حال حاضر در بخش ICU بیمارستان امام خمینی (ره) بستری است و تلاش پزشکان متخصص این بیمارستان برای نجات این مادر از عصر امروز آغاز شده که امیدواریم وی بهبود یابد.

مدیر بیمارستان امام خمینی(ره) خلخال از خانواده ها خواست ضمن توجه به هشدارهای مربوط به نصب وسایل گازسوز و رعایت نکات ایمنی در این خصوص در فصل سرما از حوادث مشابه جلوگیری کنند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری مهر، مادر باردار ٢٧ ساله ای با سن ۳۵ هفته بارداری که دچار نارسایی قلبی شده بود از شهرستان میناب به بیمارستان شهیدمحمدی بندرعباس اعزام شد.

مرضیه نیک پرور متخصص قلب این بیمارستان با ویزیت ومعاینه اولیه دستور پایان حاملگی را صادر نمود و بیمار به اتاق عمل منتقل شد و پس از انجام عمل سزارین اورژانسی در اتاق عمل بیمارستان، توسط مهرنوش منظری، فرزند پسر که سالم متولد شد به خانواده تحویل داده شد.

اما همچنان خطر مادر را تهدید می کرد که بیمار به icu ارجاع داده شد و تحت مراقبت ویژه قرار گرفت و با بررسی و معاینات متعدد بیمار حال عمومی بهتری پیدا کرد و به بخش ccu منتقل شد.

بلاخره با تلاش پزشکان وهمکاران بیمارستان بیمار در اولین روز سال ١٤٠٣ با حال عمومی خوب از بیمارستان شهیدمحمدی مرخص شد.

کد خبر 6062114

دیگر خبرها

  • حمایت خیران آستارایی از ۸۱۹ یتیم و فرزند محسنین
  • ۳۵۰ هزار خیّر در آذربایجان‌غربی با کمیته امداد همکاری دارند
  • بدرقه مادر برای وصال دو فرزند شهیدش
  • بلیت موزه‌ها برای کدام گروه رایگان است؟
  • خانواده‌ ای در اندونزی دسته‌ جمعی خودکشی کردند
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
  • بازتاب وسیع خودکشی هولناک و دسته‌جمعی یک خانواده ۴نفره + عکس
  • کمک فوری برای نجات یک مادر و دو دخترش بیمارش
  • خانواده ای در اندونزی دسته جمعی خودکشی کردند
  • نجات جان مادر باردار در بندرعباس