Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@09:00:07 GMT

21 باب خانه غیر مجاز در شهرستان نور تخریب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۶۴۸۲

21 باب خانه غیر مجاز در شهرستان نور تخریب شد

نوشهر - ایرنا - مدیر جهادکشاورزی نور گفت که 21 واحد مسکونی غیرمجاز در بخش چمستان این شهرستان با حکم قضایی تخریب شده است.

رحمت الله علی بابایی عمران روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که تخریب این خانه ها دیروز با حضور نمایندگان دادگستری، جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی شهرستان در روستاهای تجاسم کلا، شهروند و خطیب کلا انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از آزاد شدن حدود 15هزار متر مربع زمین کشاورزی و باغی در پی تخریب این خانه ها خبر داد و گفت: به مالکان این خانه ها هنگام ساخت و ساز تذکر و اخطار شده بود تا نسبت به توقف کار اقدام کنند، ولی آنان توجهی نکردند و اکنون با حکم قضایی، سازه های ساخته شده، تخریب شد.
علی بابایی با هشدار به متخلفان در باره برخورد جدی با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز، افزود: از ابتدای امسال تاکنون این سومین تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان نور است.
وی از مالکان زمین های کشاورزی و باغی خواست تا قبل از هرگونه اقدامی در رابطه با ساخت و ساز و تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی خود، جهت اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به جهاد کشاورزی شهرستان یا مراکز تابعه مراجعه کنند.
شهرستان نور با داشتن حدود 20 هزار هکتار زمین های کشاورزی در غرب مازندران واقع است.
/1295/ 1602/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد جهادكشاورزي قلع و قمع نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های زنان روستایی و عشایری وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست.

مریم طهماسبی ۵ اردیبهشت در بازدید از اجرای طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» در روستای ایزی شهرستان سبزوار اظهار کرد: هدف وزارت جهاد کشاورزی تبدیل هر خانه‌ روستایی به یک کارگاه تولیدی با هدف کمک به اقتصاد خانوار روستایی است.

وی تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی را ضروری دانست و تصریح کرد: در طرح زنان کارآمد روستای سرآمد تلاش می‌شود با درگیر کردن زنان روستایی برای اجرای پروژه‌های اشتغالزا رونق اقتصادی و توسعه زنجیره ارزش یک محصول خاص را متناسب با ظرفیت هر منطقه امکان‌پذیر نماییم.

علی اصغر امانیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سبزوار هم در این بازدید گفت: طرح «زنان کارآمد؛ روستای سرآمد» با هدف بهبود معیشت خانوار روستایی در روستای ایزی از توابع بخش مرکزی این شهرستان اجرا شده است.

علی اصغر امانیان خاطرنشان کرد: زنان عضو صندوق اعتباری خرد زنان روستایی به عنوان زنان کارآمد در این طرح حضور دارند.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به همراه مدیر جهادکشاورزی شهرستان، معاون برنامه ریزی فرمانداری ویژه و مسئولان استانی و شهرستانی از فعالیت‌های زنان روستایی روستای ایزی شهرستان سبزوار در طرح زنان کارآمد، روستای سرآمد بازدید کردند. بازدید از چند پروژه‌ی تولیدی زنان روستایی در روستاهای ایزی و دولت‌آباد از دیگر برنامه های این سفر بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • تخریب برخی از خانه‌ها و اراضی کشاورزی بخش کویرات آران و بیدگل
  • تخریب ۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی قزوین
  • آزادسازی دو هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اسلامشهر
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • رفع تصرف ۱۵ هکتار از اراضی ملی شهرستان جیرفت
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ٢٠ هکتار از اراضی کرمان
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد