Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@00:21:05 GMT

مصوبه هیئت دولت در خصوص روستای عمارت گرمی اصلاح شد

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۶۴۹۸

مصوبه هیئت دولت در خصوص روستای عمارت گرمی اصلاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جلسه چهارشنبه ۱۹ دی ماه هیأت دولت، مصوبه موضوع روستای عمارت اصلاح و این روستا همچنان جزو شهرستان گرمی از توابع استان اردبیل باقی ماند.

لازم به توضیح است، پیش از این و بنا به مصوبه دولتی روستای عمارت شهرستان گرمی در تابعیت شهرستان هوراند آذربایجان شرقی لحاظ شده بود.

گفته شده که هیچ پیشنهادی از طرف وزارت کشور، درخصوص انتزاع نقطه عمارت از استان اردبیل و الحاق آن به استان آذربایجان شرقی ارایه نشده و موضوع صرفا یک اشتباه تحریری بوده که در فرآیند تاسیس شهرستان هوراند اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4508436

منبع: مهر

کلیدواژه: اردبیل تقسیمات کشوری شهرستان گرمی هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ

رضا نعیمی با اشاره به رویکرد شرکت آب و فاضلاب استان در خدمات رسانی هر بیشتر و بهتر به مناطق روستایی اظهار داشت: با هدف دسترسی مطلوب اهالی این روستا به آب شرب، شرکت آب و فاضلاب استان با همکاری و همیاری مردم اجرای عملیات اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال را به اتمام رساند.
نعیمی با اشاره به تامین لوله و قسمتی از اتصالات از سوی این شرکت گفت: با همدلی و کمک اهالی در مجموع این عملیات با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان انجام شد.
وی باتاکید بر نقش موثر اهالی در سرعت بخشیدن به عملیات آبرسانی در مناطق روستایی عنوان کرد: حفر کانال و لوله گذاری این عملیات با همکاری مردم و دهیاری روستای دویدوخ به انجام رسید.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه افزود: با اجرای این عملیات ۷۰ درصد اصلاح شبکه‌های فرسوده و ۳۰ درصد عملیات توسعه در این روستا انجام شد.
لازم به ذکر است؛ روستای دویدوخ از توابع شهرستان راز و جرگلان دارای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت است و منابع آبی آن از سه دهنه چشمه و ۲ حلقه چاه تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • هیئت های مذهبی نیروهای مسلح استان اردبیل تحقق "وعده صادق" را گرامی داشتند
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • پل انجیرلو در مسیر ترانزیتی گرمی ـ بیله‌سوار آماده افتتاح شد
  • مبادرت باشگاه‌ها و مدارس والیبال جهت اخذ مجوز فعالیت الزامی است
  • عمارت کلاه فرنگی آباده در چند قدمی بازگشایی
  • دیدگاه فرهنگی فرزندآوری باید در جامعه اصلاح شود
  • مصوبه مزد ۱۴۰۳ کارگران تغییر کرد؟
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • تبلیغات رژیم صهیونیستی در خصوص گندآهنین نقش بر آب شد
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ