Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مجرد ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه حفاظت از محیط زیست شهرستان کرج گفت: سه موضوع محوری «روزهوای پاک، ساماندهی زباله های اطراف محدوده ماهدشت و وضعیت تخلیه چاه و نخاله» در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری ۲۹ دی ماه بعنوان «روز هوای پاک» خاطرنشان کرد: حساسیت و فرهنگسازی در زمینه حفاظت از محیط زیست با تدوین برنامه های ویژه این روز بیش از پیش در جامعه احساس خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرج با اشاره به گزارش شهرداری گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس در شهر کرج تردد دارند که عمرشان بالاتر از ۱۰ سال است و باید نسبت به انجام معاینات فنی و بهسازی این ناوگان اقدام جدی صورت گیرد.

کد خبر 4508478

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری کرج فرمانداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور با بیان اینکه پارسال بیش از ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست به ثبت رسیده است، از افزایش ۹ درصدی این کشفیات خبر داد و گفت: این آمار افزایش کشفیات بیانگر موفقیت یگان حفاظت در عرصه محیط زیست است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، جمشید محبت خانی در جمع مدیران محیط زیست کشور در شیراز از کسب رتبه نخست محیط زیست فارس در حوزه کشفیات صید و شکار و برخورد با متخلفان محیط زیست خبر داد و گفت: استان‌های خراسان رضوی و مازندران در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور اشراف کامل بر عرصه‌های محیط زیست از سوی یگان حفاظت را یک نقطه قوت در سطوح همه استان‌ها دانست و ادامه داد: سال گذشته رییس سازمان حفاظت محیط زیست به‌طور مستقیم در ملاقات با پاسگاه‌ها و محیط بانان 183 مورد مراجعه مستقیم به این مناطق داشته است، این نظارت مستقیم و بی واسطه قطعا در افزایش ضریب حفاظت مناطق تاثیرگذار است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست، با درخواست از مدیران محیط زیست تمام استان‌های کشور برای جلوگیری از قاچاق حیات وحش از جمله گونه‌های در معرض خطر انقراض گفت: همه عملکرد‌ها در مناطق تحت مدیریت تحت رصد و پایش قرار دارد و با متخلفان برخورد می‌شود.

محبت خانی با بیان اینکه تخریب محیط زیست و از بین بردن گونه‌های حیات وحش به ضربه‌های جبران‌ناپذیری منجر می‌شود، ادامه داد: محیط بانان برای حفاظت از حیات وحش باید تلاش کنند.

وی به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت محیط زیست اشاره کرد و گفت: هرگونه تلاش برای حفظ محیط زیست یک فعالیت دینی و وجدانی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • اجرای طرح از رده خارج کردن خودروهای فرسوده در سال جاری
  • پیش نویس اصلاح قانون مدیریت پسماندها تهیه شد
  • کشف لاشه دو قوچ وحشی از شکارچیان غیرمجاز در قوچان
  •  اجرای طرح از رده خارج کردن خودرو‌های فرسوده در سال جاری
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • زنده‌گیری یک رأس بره میش وحشی در پردیس
  • دستگیری دو شکارچی متخلف در شهرستان خلخال
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور