Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، دیگر مدیر بازنشسته ای در شهرداری فعالیت نمی کند، اما همچنان قدیمی ترین مدیر شهری در سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری مشغول به فعالیت است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه شفافیت از مدیران شهری، محمد علی مختاری ۴۶ سال است که در شهرداری مشغول فعالیت است.

 او لیسانس مهندسی کشاورزی است و گفته می شود هنوز برای مختاری حکم بازنشستگی صادر نشده اما او هم از لحاظ سنی و هم از لحاظ سنوات خدمت سقف تعیین شده در قانون را رد کرده است و این بی توجهی به حکم بازنشستگی او نیز نوعی تخلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم شیخ  معاون شهردار تهران در خصوص این که چرا محمد علی مختاری با ۴۶ سال سابقه در شهرداری در سازمان بوستان ها و فضای سبز حضور دارد و آیا او مشمول این قانون نمی شود توضیح می دهد: ایشان هنوز بازنشسته نشده است. این قانون برای کسانی است که بازنشسته شده‌اند و ایشان اساسا بازنشسته نشده اند.

او در خصوص این که چرا حکم بازنشستگی مدیری با ۴۶ سال خدمت صادر نشده است می گوید: شهرداری تهران پروتکل هایی دارد، شهرداران تهران باید در این زمینه تصمیم می گرفتند.

اما فردی که نزدیک به نیم قرن در شهرداری تهران حضور دارد چرا حکم پایان خدمتش صادر نمی‌شود.

 علی دشتی سرپرست مرکز آموزش و پژوهش شورای عالی استان‌ها به مهر می‌گوید: قانون منع به کارگیری بازنشستگان تنها شامل افرادی است که حکم بازنشستگی برای آنها صادر شده باشد و فردی که حکم بازنشستگی نداشته باشد، شامل حال این قانون نمی شود.

او در پاسخ به این پرسش که آیا ادامه حضور فردی با بیش از ۴۰ سال خدمت قانونی است می گوید: فردی که بیش از ۳۵ سال خدمت کرده باشد ادامه حضورش نقض قانون خدمات کشور است. ادامه فعالیت این افراد هرچند خدمات زیاد و خالصانه ای هم انجام داده باشند بر خلاف آیین نامه و مقررات آیین نامه خدمان کشور است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شهرداری فضای سبز کشاورزی قانون بازنشستگی شهردار تهران شهرداری تهران آیین نامه شهرداری پارس مدیری سابقه بازنشسته پارس نیوز 46 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار کیومرث عزیزی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل حمله به یک آرایشگاه مردانه در اسلامشهر خبر داد و در تشریح جزئیات این اقدام اظهار کرد: ۳ نفر اوباش سابقه دار با در دست داشتن سلاح سرد و قمه، به یک واحد صنفی آرایشگری مردانه در محله «قائمیه» اسلامشهر حمله کرده و با تخریب بخشی از اموال مغازه، به دلیل خصومت قبلی، متصدی آرایشگاه را مورد ضرب و شتم قرار داده و از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات پلیس، هویت افراد مهاجم به آرایشگاه و اوباش سابقه دار به دست آمد و با همکاری اطلاعاتی فی مابین فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر و پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در عملیات ضربتی پلیس، ۳ عامل حمله به آرایشگاه در اسلامشهر دارای سابقه اوباشگری دستگیر شدند.

عزیزی عنوان کرد: متهمان در اعترافات خود اعلام داشتند که آرایشگر را در چندین مرحله به صورت تلفنی و حضوری تهدید کرده و در فرصت مناسب به آرایشگاه مورد نظر هجوم برده و آرایشگر را مورد ضرب و شتم قرار داده و بخشی از اموال مغازه را تخریب کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 6080720

دیگر خبرها

  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های اصلاح شد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • قانون کاهش مدت سربازی از کی اجرایی می‌شود؟
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر
  • حتی خود اسرائیلی‌ها نیز خدمت شاه اردن را باور نمی‌کنند | جزئیاتی از همکاری بی‌سابقه اردن با اسرائیل علیه ایران
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد