Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه خروجی سرمایه‌گذاری‌های دولت در این جیرفت قابل قبول نبوده و باید چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود گفت: باید مشخص شود سرمایه‌گذاری‌هایی که از سوی نظام در این منطقه انجام شده صرف چه اموری شده است. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جیرفت، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در دیدار فدایی استاندار کرمان با وی با اشاره به اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون نظام سرمایه‌گذاری‌های زیادی داشته است اظهار داشت: متاسفانه با وجود همه این اقدامات در جیرفت همچنان محرومیت وجود دارد که باید ریشه‌یابی شود چرا سرمایه‌گذاری‌های انجام شده باعث بهبود وضعیت زندگی مردم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آمار افراد تحت پوشش کمیته امداد در جیرفت بالا است افزود: چرا در این منطقه سرمایه‌گذاری‌های لازم برای رفع محرومیت انجام نمی‌شود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه باید آمار تسهیلات ارائه شده در این منطقه بررسی شود گفت: باید مشخص شود سرمایه‌گذاری‌هایی که از سوی نظام در این منطقه انجام شده صرف چه اموری شده است.

شاخص بهره‌مندی جنوب کرمان از راه‌های روستایی بسیار پایین استاستاندار کرمان: نوبخت برای بررسی مشکلات به جنوب استان کرمان سفر می‌کندبیش از 50 درصد مدارس جنوب استان کرمان هیچ سیستم سرمایشی و گرمایشی ندارند

وی با اشاره به اینکه بخش عمده سرمایه‌گذاری‌های این منطقه در حوزه ایجاد اشتغال است اما در این منطقه چیزی عملی نشده است بیان کرد: اشتغال‌زایی که در این منطقه شده شایسته مردم ما نیست و باید در این زمینه چاره‌ای اندیشیده شود.

سعادت‌فر با بیان اینکه خروجی سرمایه‌گذاری‌های دولت در این منطقه قابل قبول نبوده و باید چاره‌ای در این زمینه اندیشیده شود افزود: سرمایه انسانی جیرفت ناشناخته است و نخبگان جنوب کرمان نادیده گرفته شدند و کاملا ناشناخته هستند.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مباحث فرهنگی و استحکام خانواده نیاز به سرمایه‌گذاری‌های جدی داریم بیان کرد: در این حوزه با تهدیدات جدی روبه‌رو هستیم و نیازمند توجه بیشتر است.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه در چهل سال گذشته نظام خدمات زیادی در جنوب استان داشته اما چرا این سرمایه‌گذاری آن‌طور که باید و شاید سبب بهبود زندگی مردم نشده است و سرمایه‌گذاری و اعتبارات داده شده در راه اصلی هزینه نشده و به نوعی دلال‌گونه بوده است تصریح کرد: باید مشخص شود که در بیست سال گذشته چه میزان تسهیلات داده شده و آمار اشتغال ایجاد شده که از بیت‌المال هزینه شده و سرمایه‌گذاری که در راه رفع مشکلات بوده باید مشخص شود.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد

محمد فرهاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه برای ارتقای شاخص‌های آبرسانی روستایی در استان هزینه شده که موجب افزایش ۵ درصدی بهره‌مندی روستاها از آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار شده است.

وی افزود: در ابتدای کار دولت، شاخص بهره مندی آب شرب روستایی در استان ۷۶ درصد بود که با اقدامات انجام شده طی این مدت، این شاخص به ۸۱ درصد ارتقا یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم تاکنون ۵۴ روستای جدید تحت پوشش خدمات شرکت در حوزه آب شرب قرار گرفته و تنش آبی در ۱۰۰ روستا نیز برطرف شده است.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان با بیان اینکه عملیات اجرایی آبرسانی به ۳۶۸ روستای استان نیز در حال انجام است، گفت: از این تعداد ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی، ۱۲ روستا از محل اعتبارات خیرین آبرسان و ۱۶۹ روستا از محل طرح جهاد آبرسانی تأمین اعتبار شده است.

کد خبر 6080737

دیگر خبرها

  • جیرفت بیشترین بارش استان کرمان را به خود اختصاص داد
  • جاده جیرفت - بلوک بازگشایی شد
  • نمایش اقتدار ارتش در کرمان+ تصاویر
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • کاهش ناپایداری‌های جوی در کرمان 
  • بارش ۴۶ میلی‌متری باران در مردهک جیرفت
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • آغاز بارش‌ها در جنوب کرمان
  • مدارس جنوب کرمان به غیر از کهنوج تعطیل اعلام شد
  • تعطیلی مدارس شهرستان جیرفت فردا و پس فردا