Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یکصد و بیست و هشتمین نشست علنی شورای شهر یزد خبرنگاران یزدی از این نشست اخراج شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز در یکصد و بیست و هشتمین نشست علنی شورای شهر یزد که از قبل برای حضور رسانه ها دعوت شده بود، با ورود عضو اصولگرای شورای شهر به صحن علنی شورا ،خبرنگاران از صحن اخراج شدند.

مرتضی شایق که شهردار اسبق یزد بود و امروز در کسوت عضو شورای شهر فعالیت دارد به عنوان اولین نفر به صحن شورا وارد شد و با دیدن خبرنگان و طعنه به سحرخیزی آنها نسبت به اخراج خبرنگاران از صحن اقدام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او به طور مستقیم حرفی از اخراج خبرنگاران نزد بلکه از طریق نگهبان شورای شهر در این زمینه اقدام کرد و خبرنگاران خبرگزاری های ایلنا، تسنیم، ایسنا و یکی از روزنامه‌های یزد از صحن اخراج شدند.

این اتفاق در حالی بود که از قبل برای حضور خبرنگاران دعوت به عمل آمده بود و روابط عمومی شورای شهر نیز از این تصمیم بی اطلاع بوده و شوکه شد و حتی موفق نشد به صحن شورا ورود کند.

شنیده ها حاکی است که در این نشست علنی که به غیرعلنی تبدیل شد پیرامون انصراف شهردار یزد که هنوز حکم شهرداری وی تایید نشده صحبت شده است.

 

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها جلسه علنی روابط عمومی شورای شهر صحن علنی یزد جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست مشترک اعضای شورای سیاستگذاری جبهه مردمی ایران قوی با نامزدهای راه یافته به دور دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تهران روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور علیرضا افشار ریاست شورای راهبردی جبهه، ناظمی اردکانی دبیرکل جبهه ایران قوی، نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس تهران، اعضای شورای سیاستگذاری جبهه و جمعی از نخبگان سیاسی برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علیرضا افشار رییس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی ضمن خوش‌آمدگویی به نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و نخبگان سیاسی حاضر در جلسه به بیان اهمیت احزاب و کارکرد آنها منطبق با مطالبات مقام معظم رهبری پرداختند و تأکید کردند همدلی و وحدت که خواسته جدی مقام معظم رهبری است باید به صورت حقیقی و ملموس در بین مسوولان نظام علی الخصوص بین مجلس و دولت باید دیده شود.

در ادامه این نشست همچنین نامزدهای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌ها و ایده‌های خود در راستای چهار سرفصل دستور جلسه پرداخته و مواردی را مطرح کردند.

نخبگان سیاسی در این جلسه که حدود دو ساعت به طول انجامید، به بیان نظرات و کارشناسی‌های صورت گرفته در مسایل مختلف در جهت رفع مشکلات مردم و قانونگذاری اظهار نظر کرده و همدلی و وحدت را سر از اصلی‌ترین اولویت‌های خود خود قلمداد کردند.

کد خبر 6085632

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • جزییات جدید از پرونده مهسا امینی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • مصوبات جلسه علنی دوشنبه مجلس
  • در یکصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزئیات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع