Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در نشست با احزاب و تشکل های سیاسی استان اظهار داشت: تقویت احزاب سیاسی باعث می ‌شود تا ارتباط بین مسئولان و دستگاه‌ها با مردم نزدیک‌تر و تسهیل شود.
وی با بیان اینکه برگزاری این گونه نشست ها زمینه همدلی و هم افزایی بیشتر را فراهم می کند، افزود: با دوری از اختلافات کوچک همه باید در مسیر توسعه گام برداریم و ضمن بهبود زیرساخت ها، زمینه رشد استان را فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ایلام از تشکیل گروه های مشاور و اندیشه ورز در راستای توسعه استان خبر داد و تاکید کرد: در این مدت نشست های متعددی با رسانه ها ، تشکل ها و افراد صاحبنظر برگزار شد و کمترین نتیجه برگزاری این گونه نشست ها این است که دیدگاههای مثبت را دریافت و در جهت پیشبرد بهتر امور بکار گرفته شود.
استاندار ایلام به بحث کلیات استانی شدن انتخابات و تصویب آن اشاره کرد و گفت: اگر این مقوله استانی شود یکی از نمودهای احزاب خواهد بود.
سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره تلاش های و اقدام های تیم مدیریتی استان برای توسعه بیان کرد: استان ایلام در بحث اشتغال زایی رتبه 23 کشور را بدست آورد و از نظر جذب اعتبارات اشتغال زایی نیز بسیار خوب عمل کرده است.
وی افزود: در شورای عالی اقتصاد 700 میلیون دلار برای میادین نفتی استان تصویب شد و چهار درصد از این اعتبار برای فعالیت های زیرساختی استان اختصاص یافت که رقم قابل توجهی است.
وی تصریح کرد: برای پتروشیمی دهلران و ان جی ال هر کدام 500 میلیون دلار اختصاص یافت و نزدیک به دو میلیون دلار در بحث های مختلف ارز به استان اختصاص یافت.
سلیمانی دشتکی با اشاره به جذب اعتبارات در ردیف اربعین استان گفت: تلاش های بسیاری انجام شد تا ردیف اربعین به استان بازگردانده شود و از رقم 170 میلیارد ریال به رقم به 260 میلیارد ریال در سال آینده افزایش پیدا کند.
استاندار ایلام به سفرهای متعدد با مسئولان عالی رتبه کشوری اشاره کرد و یادآور شد: در بحث بازارچه دو مجوز در استان اخذ شد و در طی یک سال زیرساخت های این بازارچه ها نیز تکمیل شد.
وی از تلاش های برای بازگشایی مرز چیلات خبر داد و گفت: در حال رایزنی با طرف عراقی هستیم و با مشاور آقای جهانگیری در عراق و سوریه مذاکره و دیدار کردیم که مرز چیلات را فعال نماید.
استاندار ایلام از افزایش اعتبار استانی در بودجه 98 خبر داد و اضافه کرد: در بودجه سال آینده اعتبارات ملی و ملی استانی بیش از 40 درصد و اعتبارات استانی در حوزه عمرانی بیش از 13.8 درصد رشد داشته است و این نتیجه تلاش ها و رایزنی های انجام شده است.
وی افزود: رایزنی های گسترده ای را در سطح ملی انجام گرفته شد و در این خصوص مجموعه مشاوران ملی استان ایلام را در تهران تشکیل دادیم تا بتوانیم رایزنی و قدرت لابی را برای پیشبرد امورات مختلف بکار بگیریم.
در این نشست نمایندگان احزاب و گروه ها دیدگاه های خود را درخصوص مشکلات و موضوعات مختلف استان بیان کردند.
3032/6034
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها احزاب سیاسی ارز اشتغال پتروشیمی سوریه جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان پیرامون ساماندهی اتباع و مهاجران خارجی مقیم قم برگزار شد.

در این نشست که با حضور حاجی‌زاده معاون سیاسی امنیتی استاندار،‌ زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی،‌ امیری مدیرکل امور امنیتی استانداری و سردار میرحیدری فرماندهی انتظامی و جمعی از فرماندهان انتظامی برگزار شد، بر هماهنگی و تعامل سازنده نهادهای متولی بر ساماندهی اتباع مجاز و طرد اتباع غیر مجاز در این استان تأکید شد.‌

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در این نشست با اشاره به ویژگی‌های منحصر به فرد استان قم به عنوان أم‌القرای جهان اسلام بیان کرد: تمامی دستگاه‌های امنیتی و متولی در حوزه اتباع باید نسبت به کنترل و ساماندهی حضور مهاجرین در استان اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان قم نیز در این نشست با اشاره به آمادگی و تلاش‌های  انتظامی در مسیر کنترل اتباع و مهاجرین خارجی گفت: به حول و قوه الهی در سال جدید شاهد ارتقای شاخص‌های امنیت و سلامت اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • تاکید بر نقش مجالس ایران و پاکستان در تسریع ارتقای روابط فیمابین
  • رئیس‌جمهور: میز مذاکره را ترک نکرده و مقابل فشارها مقاومت کردیم | شاهد رشد ۶ درصدی اقتصاد ایران هستیم
  • حضور اتباع و مهاجرین در قم کنترل و ساماندهی شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم