Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی،‍ حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر جوانبخت، مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، صبح امروز، 19 دی ماه، در دیدار با فرماندار چالدران با تاکید بر لزوم ایجاد هرچه سریعتر اداره اوقاف و امور خیریه در این شهرستان گفت: نبود اداره اوقاف در این شهرستان موجب بروز مشکلات برای مردم در خصوص امور مربوط به موقوفات و خیریه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مشکلات مربوط به موقوفات و امور خیریه در سطح استان از آمادگی این اداره کل برای رفع مشکل مقبره سیدصدرالدین در جهت حفظ و نگهداری آن خبر داد.
تاکید بر رفع مشکل سند مالکیت قره کلیسا
محمدزاده، فرماندار چالدران نیز در این دیدار با تاکید بر لزوم رفع مشکل سند مالکیت مکان تاریخی قره کلیسا و مقبره سیدصدرالدین این شهرستان، اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به ظرفیت بزرگ گردشگرپذیری و توسعه صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال پایدار و رونق اقتصادی مردم منطقه از این حوزه، لازم است تعامل و همکاریهای بیشتر مابین اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص رفع مشکل سند مالکیت، تخصیص اعتبارات، حفظ، ساماندهی و نگهداری این مکانهای تاریخی بویژه مقبره سیدصدرالدین صورت گیرد.
وی با اشاره به حضور بنیاد علوی در شهرستان و ظرفیت توسعه‌ای که از طرف این بنیاد برای توانمند کردن و کمک به توسعه پتانسیل‌های شهرستان ایجاد شده، اظهار کرد: برای جذب گردشگر و توسعه منطقه بنیاد علوی آماده همکاری برای ساماندهی و احداث موزه باز جنگ چالدران در مقبره سیدصدرالدین است که باید اداره اوقاف و میراث فرهنگی تعامل و همکاریهای لازم را با این نهاد داشته باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن اوقاف و امور خیریه قره کلیسا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی

رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، رضا نصیرزاده مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با علیرضا نوروزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کرد.

نصیرزاده در این دیدار با تأکید بر اینکه بسیج دانشجویی آماده همکاری‌های بیشتر با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است، گفت: شبکه دانشجویان در سطح دانشگاه‌ها از ظرفیت عظیمی برخوردار است و می‌توان از این ظرفیت براساس توامندی‌های آنان در راستای افزایش هر چه بهتر تولیدات فرهنگی و اثرگذاری بیشتر دربستر فضای مجازی استفاده نمود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ارتباط با تشکل‌های دانشجویی باید بیشتر شود، افزود: باید برای دانشجویان برنامه داشت و آنان را در فعالیت‌های فرهنگی و تولیدات رسانه‌ای دخیل کرد.

وی با بیان اینکه باید کار جدی و مبنایی برای دانشجویان داشته باشیم، افزود: بسیج دانشجویی باید به عنوان رکن اصلی بین تشکل‌های دانشجویی در بحث فرهنگ و هنر باشد.

نوروزی با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین، اظهار کرد: در جهاد تبیین، آموزش و تربیت امری مهم است که این آموزش‌ها باید در محیط دانشگاه و فضای مجازی به صورت مستمر صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • برگزاری نخستین آزمون سراسری در شهرستان چالدران
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • تبلور موقوفات منفعتی در نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف و امور خیریه
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا