Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: طرح تجهیز ۲۳۰ کلاس درس از مدارس ۲ کلاسه به سیستم گرمایشی از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شد. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، محمودرضا پیروی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات هلال احمر سیستان و بلوچستان برگزار شد اظهار داشت: پس از حادثه آتش سوزی در پیش دبستانی و دبستان اسوه حسنه زاهدان در 27 آذرماه شورای مرکزی جمعیت هلال احمر تشکیل و بنا شد روند استفاده از وسایل گرمایشی نا ایمن در مدارس سیستان و بلوچستان اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی در امور اجرایی و سرپرست حوزه دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: پیشنهادی مانند طرح نذر آب که هلال احمر تابستان گذشته در سیستان و بلوچستان انجام داده بودمطرح شد که مردم برای تامین وسایل گرمایشی استاندارد در مدارس سیستان و بلوچستان که استانی محروم است وارد شوند.

وی با بیان اینکه ایمنی، اصلاح و ارتقای سیستم گرمایشی مدارس مد نظر هلال احمر قرار گرفته است تصریح کرد: در حال حاضر هلال احمر در مدارس دبستانی و پیش دبستانی سیستان و بلوچستان این قدم را برداشته و پیش آهنگ شده است که در مرحله اول 230 بخاری تابشی تهیه و به استان رسیده که در نوبت نصب قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: توزیع وسایل گرمایشی برای مدارس 2 کلاسه در سیستان و بلوچستان از هفته گذشته شروع شده که برای 250 مدرسه 500 بخاری تابشی مدنظر قرار گرفته شده است.

مشاور عالی در امور اجرایی و سرپرست حوزه دبیرکل جمعیت هلال احمر ادامه داد: در مجموع برای مدارس 2 کلاسه سیستان و بلوچستان بخاری تابشی، مدارس سه تا 6 کلاسه پکیج و مدارس 6کلاس به بالا از موتورخانه استفاده شود.

پیروی گفت: پس از ورود جمعیت هلال‌احمر به موضوع مشارکت در طرح تامین وسایل گرمایشی در مدارس سیستان و بلوچستان  تعداد زیادی از هموطنان، خیران و هنرمندان در تماس با جمعیت هلال‌احمر خواستار مشارکت در این زمینه شده‌اند.

پیوستن ملی‌پوشان کشتی به کمپین «همه برپا» برای تامین سیستم‌های گرمایشی استاندارد مدارسدعوت هلال احمر از مردم برای تامین وسایل گرمایشی مدارس سیستان و بلوچستانبیش از 50 درصد مدارس جنوب استان کرمان هیچ سیستم سرمایشی و گرمایشی ندارند

وی با اشاره به اینکه  تامین و تجهیز مدارس ابتدایی در سیستان و بلوچستان کار آسانی نیست خاطرنشان کرد: جمعیت هلال‌احمر درقالب طرح «ققنوس» زمینه را برای همیاری همه افراد در تامین وسایل استاندارد گرمایشی در مدارس ابتدایی سیستان و بلوچستان فراهم کرده است.

مشاور عالی در امور اجرایی و سرپرست حوزه دبیرکل جمعیت هلال احمر عنوان کرد: هموطنان برای همیاری در این طرح می‌توانند با مراجعه به روبیکا بخش دنیای احسان یا شماره‌گیری #112*780* شریک این احسان شوند.

انتهای پیام/ش

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: اسکان موقت حادثه‌دیدگان، توزیع اقلام زیستی با حضور ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال انجام است و با تمام امکانات در خدمت مردم عزیز جنوب سیستان و بلوچستان خواهیم بود.

یعقوب سلیمانی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان افزود: در پی سیلاب و آبگرفتگی در ۱۳ شهر و ۲۸۹ روستا در جنوب استان، هلال‌احمر بصورت امداد زمینی و هوایی در حال خدمات رسانی هستند.

وی تاکید کرد: امدادرسانی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق امداد زمینی و هوایی از ۲۸ فروردین ماه شروع شده و ادامه دارد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: هم اکنون ۲ بالگرد در سیستان و بلوچستان در حال فعالیت هستند و با ۲۰۰ سورتی پرواز برای بیش از ۱۱ هزار خانوار اقلام زیستی توزیع کرده است.

وی تصریح کرد: تا زمانی که مردم جنوب سیستان و بلوچستان به کمک نیاز داشته باشند امداد و نجات انجام خواهد شد.

سلیمانی بیان کرد: امدادرسانی از طریق قایق و خودروهای سنگین هم در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد بهترین روند امدادرسانی را ارائه دهیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • پیکر۲ کودک سراوانی در رودخانه ماشکید پیدا شد
  • هدف اصلی طرح شهید عرب تجهیز سیستم گرمایشی مدارس است 
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان