Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، سردار گلعی بابایی نویسنده کتاب پیغام ماهی‌ها چهارشنبه ۱۹ دی ماه در مراسم رونمایی از کتاب صوتی پیغام ماهی‌ها، اظهار کرد: ارادت شهید همدانی نسبت به شهدا به ویژه شهدای همدان غیر قابل انکار است.
نویسنده کتاب پیغام ماهی‌ها افزود: سرکشی از خانواده شهید همت هر ۲-۳ ماه یک بار و گوش جان سپردن به صحبت‌ها و خواسته های آنها از نمونه بارز توجه ایشان به خانواده شهدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بابایی اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های این کتاب نادیده گرفتن شخص اول کتاب یعنی حاج حسین همدانی به خواست خود است، ایشان اولین کسی است که دریچه جنگ را از جنوب به غرب کشور آورد.
وی با بیان اینکه کتاب پیغام ماهی‌ها عرض ارادت نویسنده به شهید همدانی است ابراز کرد: 90 درصد این خاطرات جنگ شهید همدانی تا سال 64 است تنها 10 درصد آن مربوط به حضور سردار همدانی در سوریه و حلب است.
بابایی ادامه داد: کتاب پیغام ماهی‌هاحرف‌های ناگفته بسیاری برای انتقال به سایر ملت‌ها دارد این کتاب به دو زبان انگلیسی و عربی ترجمه شده که کتاب ترجمه شده عربی آن چاپ و کتاب با زبان انگلیسی ان نیز به زودی چاپ خواهد شد.
نویسنده کتاب پیغام ماهی‌ها گفت: شهید همدانی را باید پیشرو در بسیاری از مسائل قلمداد کرد در مبارزات و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، فعالیت‌های فرهنگی و ...
وی گفت: حضور سردار همدانی در لشگر 27 محمد رسول الله تحول عظیمی در تاریخ جنگ ایجاد نمود، ایشان در بطن جامعه زندگی کردند لذا هنگام شهادت این سردار دل‌ها، همه اصناف، بازاریان و آحاد مردم در مراسم تشیع جنازه ایشان حضور بهم رساندند.
بابایی عنوان کرد: استان همدان نه تنها در حوزه جنگ و دفاع از مرز و بوم خوش درخشیده بلکه در جبهه فرهنگی و ادبی نیز همواره جز برترین‌ها بوده است که تقریض چند عنوان کتاب نویسندگان همدانی و کسب مقام در جایزه ادبی جلال شاهدی بر این ادعا است.
انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان پیغام ماهی ها سردار شهید همدانی رونمایی از کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مجموعه بیانات شهید بهشتی دربارۀ نماز منتشر شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • افزایش ۵.۶ درصدی اهدای خون همدانی‌ها در سال گذشته
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • تعطیلی آخر هفته پنجشنبه می‌شود یا شنبه؟
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود