Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@10:25:47 GMT

رومرو: سولسشر شادی را به یونایتد بازگردانده

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۸۴۲۴

رومرو: سولسشر شادی را به یونایتد بازگردانده

سرخیو رومرو، دروازه بان منچستریونایتد معتقد است که اوله گونار سولسشر، شادی را به این تیم بازگردانده است.

به گزارش "ورزش سه"، اوله گونار سولسشر به جای ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی موقت یونایتد معرفی شد و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده خواهد داشت. او در 5 بازی که روی نیمکت شیاطین سرخ نشسته، 5 پیروزی به دست آورده و تیمش نمایش های درخشانی تا به اینجا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال رومرو به تمجید از سرمربی نروژی تیمش پرداخت.

 

 

 

 

او گفت:" روند خیلی خوبی طی کرده ایم. نه فقط از لحاظ نتایج، بلکه عملکردمان در زمین عالی بوده است. زدن 5 گل در یک بازی اعتماد به نفس تیم را بالا برده و واقعا به کمک ما آمده است. پس از یک کریسمس عالی، حالا نمایش های ما در سطح باشگاه بوده و نشان داده ایم که می‌توانیم خوب کار کنیم. عملکردمان در چند بازی اخیر به وضوح نشان دهنده این موضوع است. مربی دقیقا می‌داند که چه می‌خواهد، هم برای باشگاه و هم تک تک بازیکنان. او دقیقا مشخص کرده که انتظاراتش از بازیکنان چیست و ما به خوبی می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم."

 

اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اوله گونار سولسشر منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم

معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان النور ممدودف در دیوان بین المللی دادگستری، اتهامات مطرح شده از سوی ارمنستان را رد کرد.

به گزارش مشرق، معاون وزیر خارجه جمهوری آذربایجان النور ممدوف در سخنرانی خود در جلسه استماع دیوان بین المللی دادگستری (ICJ) گفت که جمهوری آذربایجان تمامی بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده جز کسانی که متهم به جرایم سنگین هستند.

وی گفت که اتهام تبعیض‌نژادی جمهوری ارمنستان علیه جمهوری آذربایجان بی‌اساس است و افزود «همه اسرای جنگی و همچنین بسیاری از بازداشت‌شدگان به ارمنستان بازگردانده شدند».

به گفته این مقام جمهوری آذربایجان، «سایرین همچنان یا به دلیل جرایم جدی از جمله شکنجه و قتل در زندان هستند یا به اتهام جنایات جنگی، تروریسم و تجزیه‌طلبی؛ به عبارت دیگر، بازداشت آن‌ها هیچ ارتباطی با تبعیض نژادی ندارد».

ممدوف گفت «همینطور اتهامات ارمنستان درباره اخراج اجباری ارامنه هیچ ارتباطی با تبعیض‌نژادی ندارد. اما (جمهوری) آذربایجان این ادعاها را جدی می‌گیرد و برای تضمین شفافیت، وضوح و اعتماد متقابل با ارمنستان همکاری می‌کند».

مهر سال گذشته ارمنستان از جمهوری آذربایجان در دیوان بین‌المللی دادگستری به خاطر آنچه تبعیض نژادی علیه جمعیت ارمنی‌ منطقه قره‌باغ کوهستانی خواند، شکایت کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • تعطیلی پنجشنبه‌ها دقیقا چه زمانی اجرایی می‌شود؟!
  • گل الخاندرو رومرو به الهلال از روی نقطه پنالتی (العین 4-1 الهلال)
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل صنعت نفت و پرسپولیس| شادی عجیب ویسی بعد از گل دقیقه آخر و اعتراض پرسپولیسی‌ها تا فرار تماشاگران از باران+تصاویر
  • سیمئونه: بازیکنان اتلتیکو مادرید در طول مدت بازی، دقیقا برخلاف خواسته‌های من عمل کردند
  • تنبیه بارسلونا: 6 یک تاریخی را فراموش کنید!
  • شادی جنجالی امباپه مقابل گریه بارسایی‌ها(عکس)
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ
  • برخورد تن‌هاخ با ستاره یونایتد برای یک لایک!
  • آندره اونانا: مزد زحماتم را با لطف هواداران منچستریونایتد گرفتم
  • باکو: همه بازداشت‌شدگان را به ارمنستان بازگردانده‌ایم