Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک بابیان این‌که از ابتدای امسال تاکنون اقدامات زیادی توسط این اداره برای بحث راهداری زمستانی و تسهیل در تردد صورت گرفته است افزود: گشت‌های راهداری به اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دیهوک با حضور مستمر در کلیه محورهای اصلی و روستایی نسبت به رفع ایرادات احتمالی جهت حفظ کیفیت تردد در این محورها اقدام می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان جنوبی، احمد آخوندی بیان کرد: تعداد هشت اکیپ جهت راهداری زمستانی راه‌های حوزه استحفاظی دیهوک در نظر گرفته‌شده است که در دو راهدارخانه مستقر و با تعداد 16 دستگاه ماشین‌آلات راهداری زمستانی خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

 وی تصریح کرد: تبدیل تعداد شش آب‌نما به پل در محور دیهوک – راور، بهسازی ورودی دیگ رستم، روکش آسفالت به طول 40 کیلومتر در محور دیهوک – راور و بهسازی کیلومتر 180 محور دیهوک – راور به طول 10 کیلومتر ازجمله پروژه‌های در حال انجام در حوزه راه‌های دیهوک است.

 آخوندی تصریح کرد: نجات جان انسان‌ها اهمیت فراوان دارد حتی نجات جان یک انسان نیز برای قشر راهدار مهم است و تلاش می‌کند همواره راه را برای عبور ایمنی کاربران جاده و مسافران هموار کرده و نویدبخش آرامش جاده‌ها باشد هم‌چنین بعد از بارندگی‌های فصل بهار اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها و بستر رودخانه‌ها و تقویت دیواره‎های هدایت آب و اجرای رادیه برید پل‌ها و شانه سازی محل‌هایی که سال گذشته تخریب‌شده بود، برای فصل سرما انجام‌شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان دیهوک، گفت: در حال حاضر با توجه به محدودیت‌های اعتباری و کمبود امکانات بخش راهداری، لزوم استفاده بهینه از امکانات در اختیار و تجهیز و تعمیر ماشین‌آلات راهداری و آماده نگه‌داشتن آن‌ها و همچنین اتخاذ راهکارهایی جهت اجرای فرآیندها و فعالیت‌های راهداری با توجه به میزان اعتبار اختصاص‌یافته را بیش‌ازپیش ضروری می‌سازد.

وی خاطرنشان کرد: مجموعا 112 کیلومتر طول بزرگ‌راه‌ها، 220 کیلومتر طول راه‌های اصلی و 22 کیلومتر طول راه‌های فرعی است و 145 کیلومتر راه روستایی در بخش دیهوک داریم.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: دیهوک راور راهداری زمستانی شهرستان دیهوک احمد آخوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۸۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود

 کنگری گفت: عملیات عمرانی حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود به دلیل شیب تند، عدم وجود دید کافی برای رانندگان و قرارگیری در میانه پرتگاه و تپه خاکی یکی از نقاط حادثه خیز شهرستان جلفا است که با تخصیص اعتبار ۲ پیچ ۹۰ درجه ای سیه رود جهت تردد ایمن و بهبود مسیر توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا شروع شده و استمرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا افزود: در این عملیات احداث یک دستگاه پل با لوله‌های بتنی ۶ متری تعریض دو دستگاه پل با باکس بتنی، ترانشه برداری و خاکریزی به ارتفاع ۴ متر و عرض ۱۱ متر به طول ۵۰۰ متر از جمله اقداماتی است که در اجرای این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی با سازمان منطقه آزاد ارس مقرر شده عملیات اجرایی پروژه توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جلفا آغاز و تا پایان موعد مقرر (تیرماه ۱۴۰۳) به بهره برداری برسد.

گفتنی است محدوده منفصل نوردوز سازمان منطقه آزاد ارس در ۶۵ کیلومتری شرق جلفا قرار گرفته و تنها مرز زمینی ایران با ارمنستان و اوراسیا می‌باشد و از اهمیت بالایی در تعاملات اقتصادی و سیاسی بین دو کشور برخوردار است

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد
  • خط کشی بیش از ۴ هزار کیلومتر از راه‌های استان ایلام
  • استقرار ۲۵۰ نیروی راهداری در جاده‌های هرمزگان
  • خط کشی ۴۸ کیلومتر از راه‌های شهرستان تنکابن
  • چند راه روستایی قم به محور فرعی ارتقاء می‌یابد
  • بیش از ۴ هزار کیلومتر راه‌های استان ایلام خط کشی شد