Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – مراسم رونمايي آلبوم «آبي دور» به آهنگسازي فريدون بهرامي و نوازندگي آتنا اشتياقي که در فضايي الکتروآکوستيک منتشر شده است، روز جمعه -21 دي ماه- با حضور خالقانِ اثر و همچنين «فردين خلعتبري» در شهر کتاب فرشته برگزار مي‌شود.
 در اين اثر تلاش شده است تا رنگ‌هاي صوتي متفاوتي از ويولون‌سل به گوش برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعه‌ي «ماسه‌ها و خارها» در اين آلبوم با استفاده از مضراب تار روي ويلون‌سل بداهه‌نوازي شده است و قطعه‌ي «گره» با مضراب چوبي شبيه به مضراب عود نواخته شده است. اين آلبوم حاوي هشت قطعه بنام هاي خاکستر، آبي دور، پرسه، ماسه ها و خارها، وارونگي، بازگشت، شايد روزي ديگر و گره است. اين اثر در فاصله‌ي کوتاهي از انتشار در سايت «بيب تيونز» جزو آثار پرفروش شده است که براي موسيقي بي‌کلام اتفاق خجسته‌اي به شمار مي‌رود. ميکس و مستر اين کار را «کاوه عابدين» انجام داده است.
در اين مراسم «فردين خلعتبري» و «امير بهاري» به‌عنوان سخن‌ران حضور خواهند داشت. 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی

مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی (چرخش قلم و سخن در سیر تاریخ) با خوانش دو سویه هشت مقطع مهم تاریخ ایران، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران سالن حکمت برگزار شد.در این نشستِ تخصصی عباس سلیمی نمین، حجت الاسلام مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره)، حسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، موسی حقانی رئیس موسسه تاریخ معاصر ایران و رضا پور حسین رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه تهران حضور داشتند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074371 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • مراسم رونمایی از کتاب چالش های تاریخی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • شنیدن فهرست بهاری خوانندگان در اردیبهشت/ «غزه» همچنان مهم است!
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • تحول بی نظیر موسیقی مدرن با آلبوم جدید مُجال
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت
  • ماجرای لغو کنسرت موسیقی در بوشهر چه بود؟
  • دهمین آیین تک چراغ در مراسم میثاق با هنرمندان در مشهد برگزار شد