Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-16@16:06:50 GMT

ساخت دیوار مجازی در مرز آمریکا و مکزیک

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۹۳۴۷

ساخت دیوار مجازی در مرز آمریکا و مکزیک

یک شرکت فناوری راه حلی برای احداث دیوار مرزی میان آمریکا و مکزیک ارائه کرده است که شامل دیواری مجازی است. چنین سیستمی کوچکترین حرکت را به وسیله حسگرهای لیزری رصد می کند.

یک شرکت در سیلیکون ولی که در زمینه ردیابی و رصد حرکات و موانع تخصص دارد، در نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی راه حلی برای دیوار در مرز آمریکا و مکزیک ارائه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این شرکت یک مرز مجازی پیشنهاد کرده که به وسیله آن کوچکترین حرکت به وسیله حسگرهای لیزری رصد می شود. به گفته شرکت Quanergy این راه حلی ارزانتر برای دیوار پیشنهادی دونالد ترامپ در مرز آمریکا و مکزیک است.

این سیستم طی شبانه روز و در هر شرایط آب وهوایی فعال است./ مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکزیک خواستار خویشتنداری شد

دولت مکزیک به پاسخ نظامی ایران به حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت تهران در دمشق واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، دولت مکزیک پس از پاسخ نظامی شب گذشته ایران به رژیم صهیونیستی خواستار خویشتنداری طرف‌ها و جلوگیری از گسترش درگیری‌ها در منطقه شد.

در بیانیه دولت مکزیک آمده است: ما استفاده از زور در روابط بین‌الملل را محکوم می‌کنیم و از طرف‌ها می‌خواهیم تا خویشتنداری کنند و به دنبال راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز باشند تا از درگیری منطقه‌ای گسترده‌تر جلوگیری کنند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه شنبه اعلام کرد در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی ایران در دمشق، اهدافی را در سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امورخارجه آمریکا در واکنش به پاسخ نظامی ایران بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت: ما به دنبال تشدید تنش (با ایران) نیستیم اما به حمایت از دفاع اسرائیل ادامه خواهیم داد و همان‌طور که رئیس‌جمهور ایالات متحده تصریح کرد، از پرسنل خود دفاع خواهیم کرد.

همچنین مانوئل آدورنی، سخنگوی رئیس جمهور آرژانتین در بیانیه‌ای گفت که رئیس‌جمهور این کشور سفر خود به دانمارک را لغو کرده است و به دلیل حمله ایران به اسرائیل به بوئنوس آیرس باز خواهد گشت.

آدورنی به منظور تشکیل یک کمیته اضطراری برای بررسی آخرین وضعیت اسرائیل در حال بازگشت به خانه است تا مسئولیت خود را در این اوضاع انجام دهد و اقدامات را با روسای جمهور غرب هماهنگ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • هشدار مکزیک به شهروندانش؛ اسرائیل را ترک کنید
  • همه مسیر‌های هوایی کشور باز است
  • شرکت فرودگاه‌ها: همه مسیرهای هوایی کشور باز است
  • چگونه از میلگرد بستر در ساخت دیوار‌ها استفاده کنیم؟
  • ۳ کشته در پی سقوط بالگرد در مکزیک
  • برگزای تظاهرات حامیان فلسطین در مکزیک
  • دیوار خیبر فرو ریخت؛ پیدا و پنهان عملیات ایران
  • مکزیک خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شد
  • مکزیک خواستار خویشتنداری شد