Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@11:21:10 GMT

انتصاب یک معاون و یک مشاور در کانون زبان ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۰۹۶۱۶

انتصاب یک معاون و یک مشاور در کانون زبان ایران

طی حکمی از سوی دکتر مصطفی مومنی، رییس کانون زبان ایران، معاون اداری و مالی و مشاور در امور استان‌ها کانون زبان ایران منصوب شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، «مهدی مشفق» به سمت معاون اداری و مالی و «رضا لیاقی» به سمت مشاور رئیس در امور استان‌ها تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


در بخشی از حکم معاون اداری و مالی کانون زبان ایران آمده است: «امید است از رهگذر دانش و تجربه نسبت به استقرار سیستم‌های شفاف و به روز در حوزه مالی و اداری مبتنی بر فناوری های نوین اطلاعات و ارتباطات، ساختار فرایندها و ساز و کارهای مربوطه را بهبود بخشیده و برنامه ریزی، اجرا و نظارت هوشمندانه را سرلوحه اقدامات قرار دهید.  


در ادامه این حکم می‌خوانیم: مجموعه پرافتخار کانون زبان ایران بر بستر تجربه دیرین، نیازمند بازآفرینی مزیت‌های رقابتی خود و پویایی مجدد در همه حوزه‌های ساختاری و زیربنایی است و این مهم البته با اهتمام همه ابعاد و ارکان و اعضای کانون زبان ایران میسر خواهد شد. »


مهدی مشفق، دارای مدرک دکتری در رشتۀ مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی است. در سوابق وی سمت‌هایی همچون، قائم مقام معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع)، مدیر کل طرح و برنامه و مدیر برنامه‌ریزی اداری و مالی دانشگاه، مشاور اجرایی معاون توسعه و برنامه‌ریزی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و... به چشم می‌خورد.


وی همچنین سابقۀ تدریس در دانشگاه را دارد و در کارنامۀ پژوهشی او می‌توان به تالیف و ترجمه کتاب و مقالات متعدد اشاره کرد.


هم‌چنین رییس کانون زبان در حکم رضا لیاقی مشاور رئیس در امور استان‌ها نیز بر تجربه و شناخت وی از کانون زبان ایران اشاره شده و در بخشی از آن آمده است: «هماهنگی بیش از پیش و پی‌گیری موضوع‌های با اهمیت استانی در مسیر رو به پیشرفت کانون، مورد انتظار همه خانواده بزرگ و فخیم کانون زبان ایران است.»


رضا لیاقی، دانش‌آموختۀ رشتۀ زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد است و از آبان سال 1389سمت معاون اداری و مالی کانون زبان را برعهده داشته و از این پس هماهنگی و نظارت بر مدیران استانی کانون زبان ایران را عهده‌دار خواهد بود.

 

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: آیت الله سید حاتمی اردبیل ارشاد کانون های مساجد قیام 19 دی استاد پرورش استاد علی اکبر پرورش خراسان جنوبي بیرجند مراجع و علماء کانون زبان ایران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۰۹۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان دانشگاه سیستان به انتصاب مجدد مدیر متخلف
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • خزعلی: دوره موشک تمام نشده وقتی زبان وتو می‌شود
  • انتصاب مشاور استاندار بوشهر در امور روحانیت
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است
  • ببینید | قدرت عجیب سلاح تک تیرانداز ایرانی از زبان معاون وزیر دفاع
  • انتصاب مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان
  • انتصاب معاون توسعه‌ی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی