Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفت نامزد بخش نمایشنامه‌نویسی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر در قالب نمایشنامه‌خوانی روی صحنه می‌روند. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی جشنواره تئاتر فجر اعلام کرد، جدول نمایشنامه‌خوانی هفت کاندیدای دریافت جایزه‌ی بخش نمایشنامه‌نویسی سی و هفتمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارشی از 10 دوره داوری جشنواره تئاتر فجر

 

بر اساس این جدول، نمایشنامه‌خوانی 7 اثر کاندید شده در بخش نمایشنامه‌نویسی سی و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از روز شنبه 22 تا جمعه 28 دی هر روز ساعت 17 در سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند در نخستین روز این برنامه، شنبه 22 دی شاهد نمایشنامه‌خوانی «Z.MA.1080» نوشته محبوبه عرب‌قنبری از شهر ری باشند. این برنامه در روزهای پس از آن به شرح زیر ادامه پیدا می‌کند:

یکشنبه 23 دی، «سالی که دوبار پاییز شه» نوشته لیلی عاج از تهران

دوشنبه 24 دی، «میرزیاس» نوشته زهره شفیعی از تهران

سه‌شنبه 25 دی، «چند روایت از چند زندگی مرتبط» نوشته مسعود محمدی‌قنبرلو از اردبیل

چهارشنبه 26 دی، «پریزاد» نوشته سارا الهیان از تهران

پنجشنبه 27 دی، «ضمایر» نوشته همایون حجازی‌نیا از تهران

جمعه 28 دی، «عاشقانه‌های لجنی» نوشته مهدی علی‌پور‌اصل از تبریز

سی و هفتمین جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند به دبیری نادر برهانی‌مرند برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر شهر جشنواره تئاتر فجر تئاتر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر شهر جشنواره تئاتر فجر تئاتر تئاتر شهر جشنواره تئاتر فجر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی سازمان سینمایی کشور، طی حکمی از سوی محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، قادر آشنا به سمت دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب شد.

متن حکم محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی به این شرح است:

«جناب آقای دکتر قادر آشنا

با سلام

نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جنابعالی به استناد ماده ۶ آیین‌نامه جایزه پژوهش به موجب این حکم به عنوان دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران منصوب می‌شوید.

اهتمام برای شناسایی ظرفیت‌های مغفول‌مانده سینمای ایران اسلامی، معرفی پژوهش های برتر سینمایی، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای مشارکت حداکثری محققین و پژوهشگران اندیشکده‌ای علمی کشور با عنایت ویژه به اسناد و قوانین بالادستی در این رویداد مهم علمی مورد انتظار است.»

قادر آشنا دارای مدرک دکترای اندیشه سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است و علاوه بر سوابق علمی و دانشگاهی به عنوان مدیرکل هنرهای نمایشی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و البرز، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر و مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، فعالیت داشته و در حال حاضر معاون مطالعات و فناوری‌های نوین سازمان سینمایی است.

کد خبر 6084198

دیگر خبرها

  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه از جشنواره دهلی نو شد
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • انتصاب دبیر هفتمین دوره جایزه پژوهش سال سینمای ایران
  • «سه‌خواهر» و «مجلس توبه نامه‌نویسی اسماعیل بزاز» روی صحنه مولوی رفتند
  • صحرا اسداللهی از جشنواره بیروت جایزه گرفت
  • ماجرای جایزه بین‌المللی گرفتن صحرا اسدالهی چه بود؟
  • خانم بازیگر کارگردان شد و جایزه بین‌المللی گرفت
  • صحرا اسداللهی از جشنواره زنان بیروت جایزه گرفت
  • جایزه جشنواره بین‌المللی زنان بیروت به بازیگر ایرانی رسید