Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسوج- ایرنا- رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد ساعتی پیش در یاسوج مورد سوء قصد مسلحانه قرار گرفت اما به وی آسیبی نرسید.

یک مقام آگاه بعداز ظهر چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که حجت الاسلام غلامرضا مزارعی عصر امروز چهارشنبه هنگام رفتن به خانه اش در محله راهنمایی یاسوج مورد حمله مسلحانه فرد یا افرادی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که خواست نامش فاش نشود ،افزود: در این حمله مسلحانه که با سلاح جنگی صورت گرفت آسیبی به مزارعی و همراهان وی وارد نشده اما خودروی حامل وی آسیب دیده است .
وی ادامه داد که فرد یا افراد مسلح سوار بر یک دستگاه خودرو به سوی خودروی رئیس کل دادگستری استان شلیک کردند.
این مقام آگاه گفت که موضوع از سوی نیروهای امنیتی و انتظامی در دست بررسی است.
هم اکنون مزارعی در دفتر کار خود در ساختمان دادگستری کل کهگیلویه و بویراحمد حضور دارد و نیروهای حفاظت دادگستری از ورود خبرنگاران به محوطه دادگستری استان خودداری می کنند.
هنوز مقام های دادگستری کهگیلویه و بویراحمد درباره حمله به رئیس کل دادگستری استان اظهار نظری نکرده اند.
3016/1662

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي pحمله مسلحانه رئيس دادگستري ياسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۰۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه مسابقه فیلم مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت با حضور اهالی فرهنگ و هنر و علاقمندان در سالن اجتماعات حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: این مرکز سال پرباری را از منظر کمی و کیفی در حوزه تولیدات تصویری داشته و آثار فاخری با موضوع ظرفیت‌های مختلف زیست بوم استان تولید کرده است.

شریف اسلامی با اشاره به اهمیت زیست بوم کهگیلویه و بویراحمد افزود: آن چیزی که سال گذشته در حوزه هنری در بحث تولید مهم بوده، توجه به زیست بوم استان است که در تولیدات تصویری به ظرفیت‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، اقتصادی و طبیعی زیست بوم استان توجه ویژه شده است.

وی فرهنگ عشایری را محور و نقطه تمرکز ظرفیت‌های زیست بوم استان دانست و گفت: انتخاب فیلمی با موضوع عشایر از تولیدات این مرکز در جشنواره سینما حقیقت از جمله موفقیت‌های تولیدات سال ۱۴۰۲ استان بود.

اسلامی همچنین با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه هنری ادامه داد: در بعد تربیت فیلمساز هرچند که این مهم وظیفه ذاتی برخی از نهادهای دیگر است، اما تلاش کردیم در کنار انجمن سینمای جوانان نسل جدیدی از فیلم سازان استان را تربیت کنیم که ان شا الله در سال‌های آتی شاهد آثار در خوری از این دوستان باشیم.

رئیس حوزه هنری استان تصریح کرد: در بحث مسابقه فیلم مستند روایت راه که در بهمن ماه سال گذشته برگزار شد، حوزه هنری این آمادگی را دارد که علاوه بر آموزش این افراد در مرکز رشد، حمایت‌های لازم را در قبال طرح و ایده‌های جذاب انجام دهد.

در پایان و از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل شد.

کد خبر 6078606

دیگر خبرها

  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در یاسوج
  • عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • برتری ورزشکار کهگیلویه‌ و بویراحمدی در مسابقات تیراندازی منطقه‌ای
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند
  • عملیات«وعده صادق» مایه افتخار ملت‌های آزادی خواه و جهان اسلام است
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در کهگیلویه و بویراحمد