Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار رباط کریم با بیان اینکه شوراها نماد مشورت هستند گفت: کسی حق دخالت در امور شوراهای شهر را ندارد و نمی‌تواند در روند انتخاب شهردار دخالت کنند. ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پرند، سید مهدی ساداتی عصر امروز در مراسم معارفه حسین رنجی شهردار نصیرشهر که در فرهنگسرای بهشت این شهر برگزار شد با بیان اینکه شوراها نماد مشورت هستند و در تمام مقاطع کمک دولت هستند اظهار داشت: شوراها همواره منشأ خوبی‌ها بوده و کسی حق دخالت در امور شوراهای شهر را ندارد و نمی‌تواند در روند انتخاب شهردار دخالت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر باید به قانون توجه کنند و فعل خدمتگزاری را به معنای واقعی آن در دستورکار خود قرار داده و خادم مردم باشند.

مردم رشت به عملکرد شورای شهر چشم دوخته‌اندالبرز| دادستان فردیس: درخواست انحلال شورای شهر شهرستان را داده‌اماعضای شورای شهر همدان با سکوت به حضور عضو سابق در صحن رای مخالف دادند

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به اقدامات عمرانی صورت گرفته در نصیرشهر بیان کرد: زیرساخت‌های لازم برای ایجاد مبلمان شهری در نصیرشهر صورت گرفته و به طور قطع روزهای خوبی در پیش است.

ساخت و سازهای غیرمجاز مشکل اصلی بسیاری از شهرهاست

در ادامه رحیم سلیمانی‌راد مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران نیز با تأکید بر اقدامات زیرساختی مناسب در نصیرشهر افزود: یکی از مشکلات شهرها ساخت و سازهای غیرمجاز است که لازم است شهردار جدید برنامه‌ها و راهکارهای مناسبی را در جهت مقابله با این پدیده داشته باشد.

وی تصریح کرد: موضوع شهرسازی یکی از دغدغه‌های اصلی است که شهرداری باید از افراد توانمند در این زمینه بهره‌مند شود و هرچند سرانه فضای سبز شهر نصیرشهر 47 متر برآورد شده است و از سرانه فضای سبز مطلوبی برخوردار است اما باید در جهت تجهیز امکانات رفاهی شهروندان بیشتر تلاش کرد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین صادق خدایی امام جمعه نصیرشهر نیز خطاب به مسئولان اظهار داشت: برای مسئولیت گرفتن دست و پا نزنید که این مسئولیت برای انسان‌ها در آخرت مشکل‌ساز می‌شود و باید پاسخگوی مردم باشید.

وی در پایان با تأکید بر اینکه شهردارها باید از اهل فن و متخصص‌ها بهره‌ بگیرند خاطرنشان کرد: شهرداری امور ارباب رجوع‌ها را حل‌ و‌ فصل کند تا مردم مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۰۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده  با اشاره  اهمیت شعار سال درتحقق اقتصاد مقاومتی  افزود : تمامی برنامه های  طرح ریزی شده در نهادهای حمایتی باید با رویکرد  محرومیت زدایی باشد تا بتوانیم اقدامات اساسی انجام دهیم .

محمد نوبخت نیا اصل تشکیل  بسیج سازندگی را ورود رهبر معظم انقلاب به مقوله محرومیت دانست که  این ماموریت بدست سپاه است  و تصریح کرد:   نارضایتی مردم از کوتاهی مسئولین در وظایف خود باعث بروز آسیب در جامعه می شود و به همین خاطر با دستوروتدابیر رهبر معظم انقلاب ، این اقدام بدست نیروهای سپاه  انجام می شود .

وی درادامه گفت: پای کاربودن دستگاههای اجرایی و مردم همراه با بسیج سازندگی باعث خدمت به مردم می شود که در آسفالت راه روستایی علی ملک و آغچه زیوه به عینه دیده شد .

فرماندار شهرستان نقده با اشاره به حملات موشکی به رژیم غاصب تصریح کرد : غرش موشک ها ی سپاه پاسداران نشان از اقتدار ایران اسلامی و ایجاد خوف در دل دشمنان نظام با وعده الهی است .

 

سرهنگ مرتضوی فرمانده سپاه نقده با اشاره به اجرای  بیش از ۱۱ هزار متر مربع آسفالت با مشارکت دستگاههای اجرایی افزود :۳ هزار بسته معیشتی نیز بین نیازمدان توزیع و همچنین با شناسایی سرمایه گذاری در بخش تولید، بیش از ۵۰ میلیارد تومان در بخش  اقتصاد مقاومتی تسهیلات پرداخت کرده ایم.

 

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • مرمت حرم شاه عبدالعظیم طی ۶ ماه آینده
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت کلاس درس در تنگستان
  • برر سی طرحهای محرومیت زدایی در نقده
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • کمک ۸۰ میلیون ریالی روستاییان رباط میاندشت بخش رخ به مردم غزه
  • تبادلات علمی و آموزش در رفع مسائل تغییرات جمعیتی موثر است