Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار در ارتباط با خبر ساعتشناسایی عاملان تیراندازی به رئیس کل دادگستری استان در دستور کار ۱۶ و ۴۵ دقیقه امروز شبکه استانی دنا گفت: حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد حوالی ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه توسط افرادی ناشناس مورد سوء قصد قرار گرفت.

نظری با بیان اینکه فرد یا افراد ناشناسی به سمت خودروی حامل رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد شلیک کردند افزود: شناسایی این افراد در دستور مسئولان امنیتی استان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۱۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرمانده انتظامی ملارد با اشاره به دستگیری عاملان تیراندازی در غرب تهران گفت: برابر گزارش کلانتری ۱۴ اخترآباد شهرستان ملارد مبنی‌بر وقوع یک فقره درگیری و تیراندازی با سلاح کلت کمری در روستای زرین آباد، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: طبق گزارش اولیه در جریان این درگیری، گلوله شلیک شده به یکی از اهالی که در محل حضور داشته اصابت کرده است.

فرمانده انتظامی ملارد عنوان کرد: ماموران کلانتری ۱۴ اختر آباد با انجام اقدامات فنی، تعقیب و مراقبت‌های صورت گرفته، متهمان را شناسایی و با هماهنگی قضائی، هر ۴ نفر آنها را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند و یک قبضه کلت کمری نیز از آنان کشف شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اصحاب رسانه چشمان تیزبین و نافذ جامعه هستند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • آمار داوطلبان نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ کهگیلویه و بویراحمد
  • پیشگیری از وقوع جرم در دستور کار دستگاه قضایی استان سمنان است
  • رئیس هیات ورزش دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد
  • غارت گیاهان کوهی در کهگیلویه و بویراحمد/ تجویز نسخه‌های پیشگیری روی کاغذ مسئولان
  • اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در تحقق شعار سال برعهده دارند
  • دستگیری عاملان تیراندازی در جاده سیرجان _ بردسیر
  • بازداشت عاملان درگیری و تیراندازی در غرب تهران
  • عاملان تیراندازی در غرب تهران دستگیر شدند