Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- اخیرا تبلت‌ها و گوشی‌هایی با صفحه نمایش تاشو به بازار عرضه شد. شرکت ال.جی قصد دارد که یک تلویزیون OLED 65 اینچی با صفحه نمایش رول‌شونده به بازار عرضه کند. نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی(CES) سال 2019 که به صورت مختصر با اسم CES 2019 از آن یاد می‌شود برگزار شد و محصولات متنوع و جالبی توسط شرکت‌های مختلف در این نمایشگاه معرفی و ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از شرکت‌های فعال در این نمایشگاه، ال.جی بود که  یکی از محصولات بی‌نظیر خود را معرفی کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، ال.جی در نمایشگاه کالای الکترونیک مصرفی که به تازگی برگزار شد، تلویزیون OLED 65 اینچی خود را معرفی کرد.
نکته قابل توجه و منحصر به فرد این تلویزیون این است که دارای یک صفحه نمایش رول‌شونده است.
اسمی که شرکت ال.جی برای این تلویزیون مشخص کرده است، "LG Signature OLED TV R" است.
 
گفتنی است وقتی حالت لوله‌شوندگی این تلویزیون به سمت بالا باشد، صفحه نمایش تلویزیون اصلا دیده نمی‌شود.
این رول وارد یک پایه می‌شود. وقتی صفحه نمایش داخل این پایه باشد و به چشم نیاید، می‌توان از طریق آن موسیقی گوش کرد؛ چون این پایه مجهز به یک بار صدا Dolby Atmos""  است. برای روشن کردن صفحه نمایش، باید آن را از داخل پایه خارج کرد.  

  وقتی لبه صفحه نمایش به سمت بالا حرکت می‌کند، رول آن به خودکار باز می‌شود و به سمت بالا می‌شود تا شما بتوانید تصویر را ببینید.

شرکت ال.جی هنوز هیچ صحبتی در رابطه با قیمت آن نکرده است.
واضح است که این قابلیت یک گزینه جدید و خلاقانه به حساب می‌آید. ال.جی چند سال قبل از طرح صفحه نمایش‌های رول‌شونده رونمایی کرده بود ولی این نخستین باری است که دست به تولید چنین محصولی می‌زنند.
 
این تلویزیون دارای سه گزینه نمایشی شامل نمایش خطی، نمایش کامل و نمایش صفر است.
در نمایش کامل، عمق و کنتراست به صورت کامل نمایش داده می‌شود. در نمایش خطی، صفحه نمایشی فقط تا مقداری مشخص باز می‌شود و فقط می‌توان مواردی را تغییر داد که مربوط به قابلیت نمایش کامل نباشد.
 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: تلویزیون صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، صفا آقاجانی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو چند روز قبل به علت مشکلات گوارشی درناحیه روده و کیسه صفرا عمل جراحی انجام داد.

سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از گفت‌وگوی تلفنی با این هنرمند با سابقه کشورمان از سلامتی کامل او خبر داد و بیان کرد: استاد آقاجانی در حال حاضر شرایط پایدار دارند و در حال استراحت و گذران دوران نقاهت در منزل خود هستند.

صفا آقاجانی متولد ۱۳۳۵ بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو است و از سال ۱۳۹۵ به عضویت موسسه هنرمندان پیشکسوت درآمده است. آقاجانی در ۱۷ سالگی فعالیت هنری خود را با نمایش‌نامه «بام‌ها و زیر بام‌ها» در نقش مادر آغاز کرد و مورد تقدیر و تشویق قرار گرفت. نخستین تجربه تصویری او، بازی در تله تئاتر «کار هر بز نیست خرمن کوفتن» بود که در سال ۵۶ از شبکه سراسری تلویزیون پخش شد.

همچنین اولین تجربه سینمایی آقاجانی بازی در فیلم سینمایی «جرس» برای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بود که در سال ۵۸ فیلمبرداری و در سال ۶۷ به نمایش درآمد. آقاجانی یکی از بازیگران منتخب‌ حمید سمندریان در تنها ساخته سینمایی‌اش «تمام وسوسه‌های زمین» بود و در این فیلم در کنار بازیگرانی چون هما روستا، احمد آقالو و رضا کیانیان به ایفای نقش پرداخت.

در سال ۱۳۶۳ آزمونی میان ۶۶۰۰ داوطلب بازیگری نمایش‌های رادیویی به منظور تجدید حیات نمایش رادیویی و زیر نظر محمدرضا جعفری جلوه برگزار شد که آقاجانی در آن شرکت کرد و انتخاب شد و بعد از گذراندن کلاس‌های فشرده، در سال ۱۳۶۴ فعالیت رادیویی‌اش را آغاز کرد که تا به امروز ادامه دارد.

از سریال‌هایی که این هنرمند در آن‌ها بازی کرده است، می‌توان به «پرستاران»، «بازی نقاب‌ها»، «قرعه»، «دوردست‌ها»، «دردسرهای عظیم»، «زمانه»، «تا ثریا»، «سی‌امین روز»، «قفل یعنی کلید»، «طلسم‌شدگان»، «پیله‌های پرواز» و «خیالاتی» اشاره کرد. وی همچنین در فیلم‌های «آب‌نبات چوبی»، «دو عروس»، «میگرن»، «گواهینامه» و «به همین سادگی» نیز بازی کرده است.

کد خبر 6085401 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • عرضه نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • پخت نان کامل در نانوایی‌های آزاد پز بجنورد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • شرایط واگذاری سهام استقلال اعلام شد + عکس
  • شرایط واگذاری سهام پرسپولیس اعلام شد + عکس
  • اجرای طرح رتبه‌بندی نانوایی‌ها در استان مرکزی
  • عرضه نان باکیفیت اولویت اول استان مرکزی باشد
  • جزئیات عرضه عمده سهام کنترلی سرخابی‌ها منتشر شد
  • عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی اسپیدی در اصفهان