Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ظهر امروز، 19 دی ماه،در نشست فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، مذاکراتی در خصوص رفع مشکل اراضی آراز ۳ قرارگاه حمزه انجام شد.
شهسواری با اعلام آمادگی مشارکت سپاه شهدای آذربایجان غربی برای سرمایه‌گذاری در حوزه کشاورزی منطقه آزاد ماکو افزود:‌ ما امنیت سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو را نیز تضمین می‌کنیم و نه تنها اجازه تعرض به خاک کشورمان را نمی‌دهیم، حتی نمی‌گذاریم از مرز کشور ما به مرزهای کشورهای همسایه تعرض صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: موفقیت‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در سایه خون شهدا و حرکت در مسیر وحدت و انسجام به دست آمده است.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در زمینه عبور از مشکلات همواره راهگشا بوده و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از مهمترین راهکارهای حل تنگناهای اقتصادی است.
شهسواری ادامه داد: هماهنگی و انسجام بین مسئولان در محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی اقتصاد مقاومتی بسیار ضروری است.
وی تصریح کرد: سپاه در بسیاری از این طرح‌ها، عزمی جدی برای از میان بردن بیکاری، به‌عنوان یکی از معضلات جامعه دارد، بنابراین مجموعه‌ای از شرکت‌ها و ظرفیت‌ها را به‌کار می‌گیرد تا اشتغال‌زایی در کشور محقق شود که حاصل این تفکر، اشتغال بیش از ده‌ها هزار تن از بهترین جوان‌های نخبه در طرح‌های ملی خواهد بود که در حال کسب مهارت هستند.
سپاه پاسداران؛ ظرفیت‌ بزرگ نظام اسلامی
غلامرضا سلیمانی، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو نیز سپاه پاسداران را یکی از ظرفیت‌های بزرگ نظام اسلامی در حفظ و اقتدار ملی توصیف کرد و افزود: سپاه همچون بازویی مقتدر، همواره سدی مستحکم را در برابر تهدیدهای دشمنان این مرز و بوم ایجاد کرده است و ضمن حراست از تمامیت ارضی ایران، حمایت از مظلومان جهان را جزیی از رسالت و هویت خویش می‌داند.
سلیمانی گفت: ۲۳۹ برنامه عملیاتی برای توسعه منطقه آزاد ماکو تدوین شده است و بخش عمده‌ای از این پروژه‌ها تا پایان سال جاری و تمام طرح‌های عمرانی نیمه تمام منطقه تا شهریور سال آینده به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن منطقه آزاد ماکو سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در این بسته خبری  چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان  غربی   مرور می‌شود.

* چالدران+ اشنویه+ تکاب+ باروق: گرامیداشت روز سپاه پاسداران

 بمناسب دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در مراسمی از حافظان امنیت در سپاه پاسداران انقلاب در چالدران، اشنویه و تکاب تجلیل شد. به همین مناسبت ۱۴ طرح گاز رسانی نیز در قالب طرح محرومیت زدایی سپاه بدر دو روستای شهرستان باروق افتتاح شد.

***************************************************

*خوی+ماکو+تکاب: گرامیداشت هفته سلامت 

همزمان با اولین روز از آغاز هفته سلامت، زنگ سلامت با شعار"سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت " در مدارس استان به صدا درآمد.

همچنین به همین مناسبت از خانواده شهید مدافع سلامت یادگار فتاحی در تکاب تجلیل شد.

***************************************************

*چهاربرج: کشف سیگار قاچاق

و سرهنگ آقازاده فرمانده ستاد انتظامی چهاربرج از کشف ۴۵ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش چهارصد میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

***************************************************

دیگر خبرها

  • رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است
  • اجرای ۷۵ درصد از طرحهای های مصوب سفر استانداربه منطقه آزاد ماکو
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • اجرای ۷۵ درصد از پروژه های مصوب سفر استاندار آذربایجان غربی توسط سازمان منطقه آزاد در شهرستان ماکو
  • تامین امنیت غذایی با منابع پایه فراسرزمینی
  • هم افزایی رسانه ای منطقه آزاد ماکو با صداوسیمای آذربایجان غربی
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • مروری بر چند خبر کوتاه از گوشه و کنار آذربایجان غربی در دوم اردیبهشت
  • پیام استاندار آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی