Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز پوستر هشتمین جشنواره بین المللی صلح شعر سپید عربی اروند با نماد کبوتر صلح در سالن کنفرانس سازمان منطقه آزاد اروند رونمایی شد.

این جشنواره قرار است از ۲۵ دی تا ۲۸ دی به مدت سه روز با شرکت ۴۰ شاعر از هشت کشور به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار شود.

برگزاری کارگاه، مجالس نقد و بررسی و شعرخوانی  از جمله برنامه های پیش بینی شده برای مدت برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4508710

منبع: مهر

کلیدواژه: شعر شعر سپید منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با برگزاری گردهمایی سالانه فعالان قرآنی گیلان که به همت جمعیت قرآنیان این استان برای نخستین بار در کشور از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم با حضور، ولی‌فقیه در استان گیلان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گیلان و جمعی دیگر از اساتید، پیشکسوتان و فعالان قرآنی رونمایی شد.

این صندوقچه با هدف تسهیل، تقویت و تشویق در برپایی محافل خانگی قرآن کریم طراحی شده و شامل ملزومات برپایی این جلسات می‌باشد.

توجه به برگزاری و تقویت محافل خانگی قرآن کریم از جمله رویکردهای مجمع قرآنی عصر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی طی سال‌های اخیر بوده که اقدامات مرتبط با آن در قالب پویش‌های #ستاره_های_زمین و #آیه_های_زندگی انجام شده است.

کد خبر 6063990

دیگر خبرها

  • «با بابام» در شبکه پویا تماشایی می‌شود/ رونمایی از تیزر جدید
  • رونمایی از صندوقچه محافل خانگی قرآن کریم در گیلان
  • رونمایی از تقویم جشنواره های زرند همزمان با عید فطر
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • ثبت سه اثر تاریخی منطقه ۵ در فهرست ثبت آثار ملی/ برگزاری چهار جشنواره در سال جاری
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • رونمایی از لباس داوطلبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴
  • نقاشی کریم اهل بیت(ع) رونمایی شد
  • نقاشی کریم اهل بیت علیه السلام رونمایی شد
  • برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در بلوار کشاورز