Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین روز معاملاتی از هفته جاری در حالی پایان یافت که در این روز ۱۰ نماد متوقف و سه نماد بازگشایی شدند.

شاخص بورس تهران امروز را با عملکردی مثبت به اتمام رساند. طی این روز نماگر اصلی بازار سرمایه رشدی 862 واحدی را تجربه کرد و خود را به نزدیکی کانال 164 هزار واحد رساند. در این روز تعداد پیام‌های ناظران بورس و فرابورس از 10 توقف و سه بازگشایی فراتر نرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از میان این نمادهای «آپ»، «بموتو» و «غنوش» به محمع عمومی فوق العاده رفتند و «فاراک» و «فلامی» متوقف شدند تا مجمع عمومی سالانه برگزار کنند. در این روز «اخابر» اعلام کرد که در صدد فروش تمامی املاک غیر مولد خود برآمده و می‌خواهد تمامی آنها را طی برگزاری مزایده‌ای بفروشد. «نطرین» از تولید دو محصول جدیدخبر داد و «مادیرا» در شفاف سازی خود گفت که قیمت تلوزیون تولیدی خود را 15 درصد افزایش داده است.

«اخابر» ملک می‌فروشد: نماد معاملاتی شرکت مخابرات ایران (اخابر) به منظور ارائه توضیحات در خصوص فروش املاک مازاد شرکت مخابرات ایران بصورت نقدی و اقساطی طی مزایده، متوقف شد. بر این اساس «اخابر» اعلام کرده که به منظور فروش اموال غیر مولدف در نظر دارد تا تمامی املاک رفاهی و منازل سازمانی شرکت را به فروش برساند.

تولید دو محصول جدید در «نطرین»: نماد معاملاتی شرکت عطرین نخ قم (نطرین) به دلیل لزوم شفاف سازی در خصوص افزوده شدن دو محصول جدید به سبد محصولات شرکت، متوقف شد. دلیل تولید این دو تولید محصولات با ارزش افزوده بیشتر و اضافه شدن ارائه خدمات تابندگی نخ های خاص عنوان شده است.

«مادیرا» متوقف شد: نماد معاملاتی شرکت صنایع ماشینهای اداری ایران (مادیرا) به دلیل لزوم ارائه توضیحات در خصوص افزایش نرخ 15 درصدی قیمت تلوزیون تولیدی شرکت، متوقف شد. بر این اساس شرکت اعلام کرده است، از آنجا که مواد اولیه تولید محصول نامبرده از خارج از کشور وارد می‌شود و مبنای ارز پرداخت شده برای انجام این واردات قیمت ارز نیمایی است؛ از این رو قیمت فروش محصول تلوزیون در این شرکت 15 درصد افزایش یافته است.

خلاصه پیام‌های امروز ناظران بورس و فرابورس در جدول زیر آمده است:

 

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Bfk برچسب ها: بورس ، فرابورس ، پیام ناظر

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بورس فرابورس پیام ناظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید

مهدی رجبی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قیمت کنونی هر کیلو قارچ سرمزرعه ۷۰ تا ۷۵ هزار تومان و مغازه های خرده فروشی ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است.

به گفته او، هم اکنون قارچ با نرخ های ۱۳۰ تا ۱۴۰ هزار تومان در مغازه ها عرضه می شود، در حالیکه فروش بالاتر از ۱۰۰ هزار تومان گرانفروشی است.

رجبی توزیع مویرگی را راهکار اساسی تنظیم بازار اعلام کرد و افزود: با راه اندازی بورس، فروش عمده قارچ یک مرجع قیمت گذاری دارد.

رئیس انجمن پرورش دهندگان قارچ از توزیع روزانه ۴۰ تا ۵۵ تن قارچ در تهران خبر داد.

او با بیان اینکه سال گذشته ۲۱۰ هزار تن قارچ در کشور تولید شد، گفت: با توجه به احداث واحدهای جدید برآورد می شود که با افزایش ۵ تا ۱۰ هزار تنی تولید قارچ به ۲۲۰ هزار تن برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • دلایل نوسان قیمت پیاز
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • تولید ۲۰ محصول دانش‌بنیان در شرکت‌های زیرمجموعه اوقاف
  • افزایش ۱۱.۷ درصد فروش پاکشوما در فروردین ۱۴۰۳
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • اسحاق جهانگیری: گفتم حاضر نیستم زن و بچه‌ام را سوار پیکان کنم /در جلسه با نمایندگان و حدادعادل گفتم اجازه نمی دهم تولید ال ۹۰ را متوقف کنید
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید
  • گلایه‌مندی مردم گلپایگان از افزایش قیمت اجاره مسکن
  • فروش ایران خودرو آغاز شد + شرایط