Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت عصر چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی سمنان به میزبانی دفتر آیت نماینده ولی فقیه در استان ضمن بیان اینکه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی بسیاری برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در نظر گرفته‌شده است، ابراز داشت: این برنامه‌ها تحت عنوان چهل‌چراغ اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب همه دستگاه‌های اجرایی مشارکت خواهند داشت، اضافه کرد: برای بیان دستاوردهای این چهار دهه نیازمند به حضور همه اقشار و گروه‌های مختلف در جامعه هستیم که این برنامه‌ها تا دهه فجر و برخی نیز تا پایان سال ادامه‌دار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بابیان اینکه تدوین سند توسعه اجتماعی استان در دستور کار است، ابراز داشت: در شورای فرهنگ عمومی کلیات آن مطرح و جزئیات طرح نیز به‌زودی تهیه و تصویب خواهد شد و این سند می‌تواند ما را در راستای ارتقا نشاط اجتماعی سوق دهد.

فضیلت بابیان اینکه سند توسعه اجتماعی استان سمنان در کارگروه‌های مختلف بررسی خواهد شد، تصریح کرد: این سند کاملاً بر مبنای ارزش‌های دینی و انقلابی و مطابق با قوانین نظام تدوین می‌شود.

وی بابیان اینکه مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در تهیه و تدوین این سند ضروری است، اضافه کرد: از مسئولان ذی‌ربط تقاضا می‌شود تا آن را به‌دقت موردمطالعه قرار دهند و در صورت لزوم پیشنهادهای خود در ذیل شورای فرهنگ عمومی استان عنوان کنند.

کد خبر 4508928

منبع: مهر

کلیدواژه: چهل سالگی انقلاب شورای فرهنگ عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز

حمیدرضا نامداری در گفت وگو با خبرنگار مهر از برنامه ریزی برای اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و اجتماعی در سطح مناطق البرز با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی افزود: طبق توافق با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی در سطح پارک‌ها و محلات مختلف استان البرز در مناسبت‌های پیش رو اجرا خواهد شد.

به گفته نامداری، جامعه هدف ما در این راستا، بانوان، جوانان و کودکان هستند که جهاد تبیین، فرهنگ سازی، امیدآفرینی و توجه به جایگاه والای خانواده در سطح جامعه از مهم‌ترین سیاست‌های این اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بر ضرورت اهمیت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در کشور و ایجاد نشاط میان اقشار مختلف جامعه به ویژه توجه به مناطق کم برخوردار تاکید کرد.

وی اولویت اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی البرز را در دهه‌های کرامت و ولایت در مناطق حسن آباد، شاهین ویلا، حصارک بالا، سهرابیه، کلاک و آق تپه مهرشهر عنوان کرد.

کد خبر 6086147

دیگر خبرها

  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران اجرا می شود
  • ۳۰۰ برنامه هفته کار وکارگر در مازندران اجرا می شود
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه خانواده و بانوان در البرز
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • اجرای طرح چراغ روشن در درمیان
  • اجرای طرح چراغ روشن برای بیش ازهزار وسیله نقلیه