Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-19@08:47:19 GMT

پرداخت بدهی پدیده شهرخودرو به سوبا

تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۲۳۶۵

پرداخت بدهی پدیده شهرخودرو به سوبا

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو به وعده خود عمل کرد و بدهی سوبا را پرداخت کرد.

به گزارش قدس آنلاین ، فرهاد حمیداوی در بدو حضورش در پدیده قول داد هم یحیی گل‌محمدی را به تیم بازگرداند و هم بدهی خطرناک پدیده به سوبا را پرداخت نماید. حالا پس از بازگشت گل‌محمدی به مشهد و حضور در تیم پدیده، وی به دومین وعده‌اش نیز عمل کرد و بدهی باشگاه پدیده شهرخودرو به سوبا را پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در نهایت پس از کش و قوس فراوانی که در پرونده سوبا به وجود آمده‌بود، ظهر امروز حمیداوی با رایزنی های خود و همکاری فارسیان در لندن موفق شد بدهی باشگاه پدیده شهر خودرو به سوبا را از طریق یکی از بانک های این شهر پرداخت کند. این در شرایطی بود که تنها یک روز تا پایان مهلت فیفا به باشگاه پدیده شهر خودرو برای پرداخت بدهی به دیارا سوبا باقی‌مانده بود. در نهایت نیز با رایزنی حمیداوی و پرداخت ۱۳۵ هزار دلار به علاوه ۵ درصد سود آن به صورت پوند انگلیس، به حساب اعلام شده از سوی فیفا به نام وکیل دیارا سوبا، این ماجرا ختم به خیر شد و دیگر خطری باشگاه پدیده شهرخودرو را تهدید نمی‌کند و خیال هواداران خراسانی تیم پدیده شهرخودرو از بابت کسر ۶ امتیاز راحت شد. منبع : ایسنا
انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حمیداوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا

صندوق بین المللی پول بر خلاف روال معمول به طور مستقیم از دولت آمریکا انتقاد کرد و هشدار داد که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، صندوق بین المللی پول روز سه شنبه به شکلی غیرمعمول و مستقیم از سیاست‌گذاران آمریکایی انتقاد کرد و هشدار داد که عملکرد این کشور در میان اقتصادهای پیشرفته تا حدی ناشی از یک سیاست مالی ناپایدار بوده است.

این صندوق در گزارش سالانه خود موسوم به "چشم انداز اقتصاد جهانی" اعلام کرد که هزینه‌کردهای بیش از حد واشنگتن، خطر افزایش تورم و تضعیف ثبات بلندمدت مالی در سراسر جهان را به همراه دارد.

در گزارش صندوق بین المللی پول آمده است: چیزی باید تغییر کند.

افزایش یک‌تریلیون‌دلاری بدهی دولت آمریکا در هر 100 روزبلومبرگ: وضعیت بدهی دولت آمریکا وخیم است

کسری بودجه ایالات متحده در سال‌های اخیر به دلیل کمک‌های کرونایی، سرمایه‌گذاری‌های تهاجمی در زیرساخت‌ها و انرژی پاک، و افزایش هزینه‌های بهره انجام شده است.

بر اساس گزارش دفتر بودجه کنگره، انتظار می‌رود بدهی دولت آمریکا تا سال 2033 به 45.7 تریلیون دلار یا 114 درصد تولید ناخالص داخلی برسد که این رقم در پایان سال 2023، 97 درصد بود.

جانت یلن، وزیر خزانه داری آمریکا تاکنون به دنبال کم اهمیت جلوه دادن نگرانی های فزاینده بوده است.

وی بارها گفته است که بهترین شکل محاسبه پایداری بدهی، اندازه گیری هزینه خدمات بدهی به عنوان درصدی از تولید ناخالص داخلی است که بر اساس تورم تعدیل شده است.

بر اساس ادبیات پایداری مالی، اگر رشد بدهی دولت از رشد تولید ناخالص داخلی GDP بیشتر نباشد بدهی پایدار است.

بر اساس پیش‌بینی‌های کاخ سفید، هزینه‌های خالص بهره واقعی در دهه آینده زیر 2 درصد تولید ناخالص داخلی باقی خواهند ماند.

با این حال، یلن پذیرفته است که اگر نرخ بهره همچنان بالا بماند، این پیش بینی آسیب پذیر است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آقایان اراده کرده بودند استقلال را از آسیا حذف کنند
  • بدهی ۳۱ هزار میلیارد تومانی دولت به شهرداری مشهد
  • احیای پتروشیمی آبادان توسط شستا کلید خورد
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • فتح‌الله‌زاده: دستم را بستند و در جهنم هم باز نکردند
  • داوری ها به سود پرسپولیس فاجعه است | من را در استقلال وارد جهنم کردند
  • هشدار صندوق بین المللی پول درباره بدهی دولت آمریکا
  • شرایط فروش اقساطی KMC T8 ، جک J4 و بک X3 کرمان موتور در فروردین 1403
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است