Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ماندنی شد!

طرفداری- افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران در نشستی 5 ساعته برای ادامه همکاری با یکدیگر به توافق رسیدند و کولاکوویچ قرارداد جدید هدایت تیم ملی را امضا کرد.

جلسه افشین داوری سرپرست فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نزدیک به 5 ساعت به اتمام رسید تا طرفین با مثبت ارزیابی کردن این نشست محل فدراسیون را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، بررسی دقیق تقویم تیم ملی والیبال ایران در سال آینده، بندهای قرارداد ایگور کولاکوویچ، نحوه پرداخت و دستمزد کادرفنی و ارزیابی شرایط کلی تیم ملی در آینده موضوعاتی بود که با دقت نظر در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

در پایان توافقات کلی برای امضا رسمی قرارداد ایگور کولاکوویچ صورت گرفت و قرار بر این شد تا هفته آینده در مراسمی رسمی قرارداد سرمربی تیم ملی ایران و فدراسیون والیبال امضا شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۲۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، در حضور آقای رئیسی و شهباز شریف، اسناد همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و موضوعات حقوقی و قضایی را به امضا رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از طرف وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان
  • ۸ سند همکاری بین ایران و‌پاکستان به امضا رسید
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • مقام‌های ایران و پاکستان ۸ سند همکاری امضا کردند
  • ایران و پاکستان هشت سند همکاری امضا کردند
  • اسناد همکاری میان هیات‌های عالی‌رتبه ایران و پاکستان امضا شد
  • جزئیات مذاکره پرسپولیس برای تمدید قرارداد اوسمار ویرا
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند