Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از توافق با فدراسیون ایران تا سال ٢٠٢٠ ماندنی شد و روز شنبه قرارداد خود را به صورت رسمی امضا می‌کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون والیبال، جلسه افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال و ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از نزدیک به پنج ساعت به اتمام رسید تا طرفین با مثبت ارزیابی کردن این نشست محل فدراسیون را ترک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی دقیق تقویم تیم ملی والیبال ایران در سال آینده، بندهای قرارداد ایگور کولاکوویچ، نحوه پرداخت و دستمزد کادر فنی و ارزیابی شرایط کلی تیم ملی در آینده موضوعاتی بود که با دقت نظر در مورد آن بحث و تبادل نظر شد.

در پایان توافقات کلی برای امضا رسمی قرارداد ایگور کولاکوویچ صورت گرفت و قرار شد تا هفته آینده در مراسمی رسمی قرارداد سرمربی تیم ملی ایران و فدراسیون والیبال امضا شود.

افشین داوری، سرپرست فدراسیون والیبال نیز در این باره به ایسنا گفت: تا ٢٠٢٠ با کولاکوویچ به توافق رسیده‌ایم و روز شنبه به صورت رسمی قرارداد را امضا می‌کنیم.

او در مورد مبلغ قرارداد نیز گفت: تغییری در مبلغ قرارداد وجود ندارد و طبق توافقات قبلی با او به توافق رسیده‌ایم تا برای مسابقات پیش رو در کنار تیم ملی ایران باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ایگور کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی ایران که قرار بود پس از حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به کشور بازگردند، به دلیل سیل و آب‌گرفتگی فرودگاه دوبی و لغو شدن پروازها به مدت 4 روز در قرقیزستان ماندگار شدند.

بر این اساس فدراسیون کشتی، با انجام تمهیدات لازم برنامه‌های تفریحی و ورزشی را برای این تیم درنظر گرفته است و امروز نیز کشتی‌گیران در یک برنامه تفریحی-ورزشی به کوهنوردی در ارتفاعات بیشکک رفتند.

دیگر خبرها

  • قرارداد برداشت داده‌های لرزه‌نگاری دشت مغان امضا شد
  • فرنگی کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • رسمی؛ قرارداد دنیله ده روسی با آاس رم تمدید شد
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • سرمربی تیم ملی والیبال ایران در کره تیم گرفت!
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • سرمربی تیم ملی والیبال با نایب قهرمانی به ایران می‌آید
  • دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل قم را حل کند