Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@15:40:19 GMT

دالیچ: دوست دارم عربستان یا امارات قهرمان شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۴۸۰۶

دالیچ: دوست دارم عربستان یا امارات قهرمان شوند

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی از دو تیمی سخن به میان آورد که دوست دارد یکی از آنها قهرمان جام ملت های آُسیا شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از eldport، زلاتکو دالیچ هدایت تیم ملی فوتبال کرواسی را برعهده دارد و در جام جهانی توانست دست به تاریخ سازی بزند و برای نخستین بار کروات‌ها را به فینال جام جهانی برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالیچ برای تماشای جام ملت های آسیا به امارات سفر کرده است. او درباره این سوال که دوست دارد چه تیمی قهرمان شود، گفت: در جام جهانی روسیه هواداران عربستانی حمایت زیادی از من کردند. آنها طوری تیم من را تشویق می‌کردند که انگار کروات هستند. من روزهای بسیار خوبی را در عربستان پشت سر گذاشته‌ام و خودم را مدیون هواداران این کشور می‌دانم. دوست دارم که جام قهرمانی به یکی از دو کشور عربستان و امارات برسد.

به گزارش ایسنا، دالیچ یکی از گزینه‌های اصلی مربیگری در تیم امارات است. او رابطه بسیار خوبی هم با برانکو دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ زلاتکو دالیچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: مسئولیت قهرمان شدن یا نشدن تیم ها با نساجی نیست/ هدف ما ماندن در لیگ برتر است

امیرمحمد هوشمند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص برتری نساجی مازندران برابر تراکتور و احیای شانس بقای نساجی در لیگ برتر اظهار کرد: بازی سنگین و دشواری بود که برابر تیم خوب تراکتور انجام دادیم. توانستیم با کمک هواداران و همت بچه‌ها، ۳ امتیاز مهم این دیدار را بگیریم. ان‌شاءالله بتوانیم این روند امتیازگیری را تا آخر فصل ادامه دهیم و اتفاق خوب مدنظر هواداران قائمشهر و مازندران را رقم بزنیم.

وی در خصوص نقش هواداران در برتری نساجی مقابل تراکتور و اینکه چه انتظاری از آنها در بازی‌های خارج از خانه است، گفت: هواداران نساجی دلگرمی ما بازیکنان هستند. ما باید تمام تلاش‌مان را برای شاد کردن دل آنها کنیم. با تمام وجود برای طرفداران تیم بازی می‌کنیم و امیدوارم ۶ بازی باقیمانده با حمایت هواداران‌مان و همت بچه‌ها، بتوانیم امتیازات کامل را بگیریم و تیم را در جدول رده‌بندی لیگ برتر حفظ کنیم. این فصل شرایط به گونه‌ای پیش رفت که نساجی نباید در رده پانزدهم جدول باشد. حق تیم و هواداران ما این نیست. ان‌شاءالله با حمایت هواداران دل‌شان را شاد کنیم و آنچه لیاقت آنهاست تقدیم‌شان کنیم.

مدافع تیم نساجی درباره اینکه تیمش بازی‌های سختی تا پایان فصل دارد و به خصوص میزبانی این تیم از پرسپولیس و استقلال در تعیین قهرمان لیگ برتر نقش دارد، تصریح کرد: برای ما فرقی نمی‌کند چه تیمی روبه‌روی ما قرار گرفته است. باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا امتیاز کاملی بگیریم. قهرمان شدن یا نشدن تیمی فکر نمی‌کنم مسئولیتش با ما باشد. تلاش ما بر این است که امتیازات کامل را برای تیم خودمان بگیریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. باید تمام تلاش‌مان را بکنیم تا امتیازات کامل را بگیریم.  

هوشمند درباره شرایط روحی تیم نساجی پس از برتری بر تراکتور یادآور شد: خدا را شکر شرایط‌مان خیلی خوب است. بار روانی روی دوش ما بود به خاطر اینکه نتایجی که می‌خواستیم نگرفتیم. در ۶ تا ۷ بازی آخر از لحاظ فنی خوب بودیم با احترام به رقبایی که حریفانی قوی هستند خیلی سرتر بودیم و تراکتور هم تیم خوبی است. هم آنها و هم ما می‌توانستیم بازی را ببریم. از لحاظ فنی تیم ما چیزی کم ندارد و بار روانی که به خاطر عدم نتیجه‌گیری به وجود آمده بود، مانع از آن شد تا آن‌طور که می‌خواهیم نتیجه نگیریم. خدا را شکر از لحاظ روحی روانی همه چیز عالی است و باید خدا را شکر کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تغییر کتب درسی در عربستان و امارات برای جلب رضایت صهیونیست‌ها
  • عربستان برای هواداران فوتبال ناامن است
  • امارات، قطر، عربستان و ترکیه به مهاجران چقدر حقوق می‌دهند؟
  • هوشمند: مسئولیت قهرمان شدن یا نشدن تیم ها با نساجی نیست/ هدف ما ماندن در لیگ برتر است
  • حمله به ستاره سابق آرسنال: این‌قدر گریه نکن!
  • سهرابیان: ۱۲ روز دیگر خوب می‌شوم/ با همه چیز می‌جنگیم تا قهرمان شویم+فیلم
  • صادقی: آقای درویش برای شما زشت است!
  • رهبر انصارالله: عملیات ایران، معادلۀ جدیدی برای پاسخ به حملات اسرائیل ایجاد کرد/ برخی کشورهای عربی به بهانه جلوگیری از تشدید تنش، به دنبال ممانعت از واکنش ایران بودند/ عربستان و امارات خود را رهبر کشور‌های عربی معرفی می‌کنند، اما حمایتی از فلسطین نکردند
  • العین، الهلال عربستان را تحقیر کرد
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی