Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@16:54:13 GMT

همه احزاب در اداره امور استان مشارکت کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۵۶۷۰

همه احزاب در اداره امور استان مشارکت کنند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: برای دستیابی به توسعه و مقابله با آسیب های اجتماعی ضروری است همه احزاب و گروه های سیاسی استان مشارکتی فعالانه در اداره امور داشته باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اعضای مجمع هم اندیشی استان افزود: زنجان می تواند در اجرای طرح های اجتماعی‌محور، یکی از استان های نمونه کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به لزوم تعریف و اجرای طرح های عملیاتی مشخص برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان تاکید کرد و اظهار داشت: لازم است شناسنامه های روستایی استان بر اساس توانمندی ها و قابلیت های هر منطقه تدوین و عملیاتی شود.
استاندار زنجان گفت: با توجه به عدم تناسب میزان بالای تولیدات کشاورزی نسبت به سهم اشتغال و ارزش افزوده این بخش، در راستای توسعه اقتصاد و اشتغال بخش های کشاورزی و خدمات در استان زنجان باید سرمایه گذاری های جدی صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم احصای ظرفیت های گردشگری در استان اشاره کرد و افزود: برای توسعه اقتصاد و اشتغال در بخش خدمات نیز باید نسبت به ارائه طرح های عملی برای تبدیل فرصت ها به ثروت اقدام شود.
حقیقی به استمرار سفرهای شهرستانی خود در استان اشاره کرد و گفت: در سفرهای یک روزه به شهرستانهای استان، مهمترین مسائل شهرستان احصاء و تصمیمات لازم اتخاذ می شود و سپس پیگیری جدی در زمینه تحقق مصوبات صورت می شود تا بخشی از مسائل شهرهای استان حل شود.
استانار زنجان به تقویت جایگاه زنان تاکید کرد و افزود: باید ارتباط و تعامل میان بانوان فعال در احزاب و گروه های سیاسی استان با بانوان استانداری تقویت و ایده های آنان منتقل شود.
3088/6085

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي احزاب مشاركت مصوبات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان

ایسنا/زنجان معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان و عید نوروز در استان، برای ۳۶۰ واحد صنفی متخلف پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل صمت، اسماعیل مسلمی اظهار کرد: در قالب اجرای این طرح نظارتی که از ۷ اسفندماه در استان آغاز شده تاکنون از ۲۹۴۶ واحد صنفی و خدماتی در سطح استان بازرسی به‌عمل آمده است.

وی افزود: در این طرح که با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی و اتاق اصناف در حال اجراست، ۳۶۰ پرونده به ارزش بالغ بر ۷ میلیارد ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

این مسئول تصریح کرد: گران‌فروشی با ۸۰ مورد، کم فروشی و تقلب ۲۸ مورد، عدم درج قیمت ۱۲۲ مورد، عدم صدور فاکتور ۵۸ مورد، حراج غیرقانونی ۱۷ مورد و نداشتن پروانه کسب ۵۳ مورد بیشترین عناوین تخلف شناسائی شده در این مدت است.

معاون بازرسی و نظارت اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: این طرح نظارتی تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زنجان پیشتاز نرخ مشارکت اقتصادی در کشور
  • جهش تولید در بخش ورزشی با مشارکت مردم انقلاب ایجاد می‌کند
  • وزیر امور خارجه وارد ترکمنستان شد
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • برخورد با ۳۶۰ واحد صنفی متخلف در طرح نظارتی رمضان و نوروز زنجان
  • ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زنجان آزاد شدند
  • عزم اوقاف زنجان برای سرمایه‌گذاری با مشارکت مردم
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروزی در زنجان
  • ثبت بیش از یک میلیون تردد از ابتدای تعطیلات نوروز در زنجان
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان