Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان گفت: در ایام اربعین کسانی که با خدمت به زائران اباعبدلله(ع) ارادت و عشق خود را به این حضرت نشان داده و فرهنگ زیبای عاشورا و اربعین را زنده کردند. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری امروز در حاشیه آئین تجلیل از مقام شامخ سیدالصاحب ریحانی در شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مراسم بزرگ و شریف که در شهرک طالقانی شهرستان بندرماهشهر برگزار شد یکی از موضوع‌های اصلی این برنامه تجلیل از سید جلیل‌القدر، خطیب توانا و شاعر بزرگ اهل بیت(ع) سید عبدالصاحب ریحانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سیدعبدالصاحب ریحانی از شاعران بزرگ بوده که در میدان ادب و شعر بسیار فائق و بارز بوده است؛ این شخصیت ارزشمند شعرهایی سروده که از سطح عادی بسیار بالا بوده و می‌توان آن را در ردیف شاعران بزرگ و مطرح کشور و تاریخ قرار داد.

همایش خادمان حماسه‌ساز اربعین سامرا در قم برگزار شدبیرجند| تجهیزات خدمت‌رسانی به زائران اربعین به‌روزرسانی شوددست‌اندرکاران موکب‌های اربعین خراسان جنوبی تجلیل شدند
نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان با اشاره به تجلیل از فعالان اربعین در موقعیت قمر شهرستان بندرماهشهر در مرز شلمچه بیان کرد: موضوع دوم و مهم این مراسم تجلیل از موکب‌داران و خادمان موکب اربعین بود، در ایام اربعین کسانی که با خدمت به زائران اباعبدلله(ع) ارادت و عشق خود را به این حضرت نشان داده و فرهنگ زیبای  عاشورا و اربعین را زنده کردند.

وی بیان کرد: حجت‌السلام سیدسلمان هاشمی امام جمعه مجاهد شهرک طالقانی که میزبان این مراسم بود یکی از ائمه جمعه موفق استان خوزستان است که امیدواریم با کمک مسئولان دولتی امکانات را در شهرک طالقانی ایجاد کند و بنده هم قول می‌دهم در حد توان خود از ایشان حمایت کنم.

انتهای پیام/ح

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان

به گزارش جام جم آنلاین البرز، حسین بغدادی فرماندار نظرآباد در مراسم قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان اظهار کرد: جریان استکبار در شرایط سختی قرار دارد که توان مقابله با قدرت نمایی ایران اسلامی و تنومند شدن درختی که نهالش با دستان حاج قاسم و شهید طهرانی مقدم کاشته شد را ندارد.
وی افزود: کشور‌های مختلفی برای مقابله با سیلی محکم ایران اسلامی متحد شدند که هیچ کدام حاصلی جز خفت و خواری نداشتند.
فرماندار نظرآباد با اشاره به پیش رو بودن ایام محرم و اربعین حسینی گفت: حرکت عظیم اربعین که میلیون‌ها نفر از کل جهان با پرچم‌هایی مختلف به سوی یک هدف در حرکت هستند؛ همگی بیانگر این است که ظهور نزدیک است.
بغدادی خاطرنشان کرد: در شهرستان نظرآباد با مردمانی ولایتمدار و متدین و دیندار، هرساله توفیق نوکری و خدمت در آستان اباعبدالله الحسین (ع) را داریم که این درخشش در میان شهر و شهرستان‌های مختلف در نوکری و خدمت رسانی وجود ندارد مگر با همت تک تک شما بزرگوارانی که هرساله در نوکری سیدالشهدا (ع) بهتر از سال پیش اقدام کرده اید.

دیگر خبرها

  • دیدار جمعی از شعرای استان البرز با امام جمعه کرج
  • قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان از اجرای طرح نور
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای افتخارآفرینی کشتی گیران خوزستان در مسابقات آسیا
  • قدردانی از خادمین و خیرین موکب باب الحسین (ع) بخش تنکمان
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌ خالی شهرک‌های صنعتی خوزستان برای رشد کسب و کارها
  • شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود
  • تجلیل مادران شهدا از نماینده ولی فقیه و فرماندهان سپاه ایلام
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا،فردا
  • رونمایی از مجموعه مقالات همایش بین‌المللی آثار جهانی فرهنگ و شعائر حسینی در کربلا
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام