Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-20@03:05:55 GMT

اصرار عجیب احمدی‌نژاد برای تجمع خیابانی

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۳۱۶۶۰۰

اصرار عجیب احمدی‌نژاد برای تجمع خیابانی

به گزارش جهان نيوز، احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به وزیر کشور با استناد به اصل 27 قانون اساسی، بار دیگر خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع مردمی در اعتراض به سیاست ها و عملکردهای مقامات مسئول و نحوه اداره کشور از سوی قوای مختلف شد.

در متن نامه احمدی نژاد خطاب به رحمانی فضلی آمده است: «اینجانب به کرات و با استناد به اصول قانون اساسی، درخواست مکتوب خود را برای صدور مجوز برپایی تجمع اعتراضی نسبت به شرایط موجود کشور و تصمیمات مقامات رسمی ارائه کرده‌ام ؛ اما متاسفانه به جای انجام وظایف قانونی خود، همواره و به بهانه های گوناگون و بدون هرگونه مستند قانونی، مانع از این حق مسلم شده اید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رفتار آشکارا جرم و موجب سلب مشروعیت از جنابعالی است که در آینده نه چندان دور به آن رسیدگی خواهد شد. اینجانب بنا دارم از مردم برای بیان نظرات و اعتراض آرام و قانونمند خود به نحوه اداره کشور توسط قوای گوناگون و برخی از سیاست ها و رفتارها، بخصوص در امور اقتصادی، قضایی و اجتماعی، دعوت به اجتماع نمایم »

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۶۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرآنلاین، پرویز داوودی، معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح روز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت و صبح امروز جمعه مراسم تشییع پیکر او در بهشت زهرا(س) برگزار شد. در این مراسم برخی از دولتمردان سابق احمدی‌نژاد مانند محمدحسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد و محمدمهدی زاهدی وزیر علوم او حضور داشتند.

دانش جعفری نیز در تصاویر ثبت شده دیده می شود.

گفتنی است که محمود احمدی نژاد تاکنون به درگذشت معاون اول خود واکنشی نداشته و در مراسم تشییع پیکر او غایب بود.

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • واکنشی به «کشور نامیدن اسرائیل» توسط احمدی‌نژاد: نیمه پر لیوان را ببینیم | نمی‌توان قضاوت کرد!
  • واکنش به ادبیات احمدی‌نژاد درباره اسرائیل
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت احمدی‌نژاد درگذشت
  • آقای احمدی نژاد! اسرائیل، کشور است؟ /ناگفته هایی درباره واکنش معنادار رئیس جمهور پیشین به حمله موشکی سپاه
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران
  • چهره احمدی نژاد بعد از عمل زیبایی پلک تغییر کرد؟ /گریه های او در یک مراسم +تصاویر