Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت گفت: طلافروشی‌ها، مراکز تجاری و حتی منازل می‎‌توانند به سامانه "مها" (مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت) متصل شوند.   به گزارش «تابناک» سردار حسین رحیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران پویا در تشریح جزئیات سامانه "مها" مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت اظهار کرد: این سامانه مجموعه‌ای است که طلافروشی‌ها، مراکز مهم تجاری و حتی منازل می‌توانند از آن بهره ببرند و از طریق این سامانه به پلیس متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: به محض وقوع حرکت غیرعادی در مراکز مجهز به این سامانه، پلیس اطلاع پیدا کرده و گشت پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه توسط پلیس با هماهنگی بخش خصوصی طراحی شده، گفت: تمامی صنوف می‌توانند عضو این سامانه شده و توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهند البته عضویت در این سامانه نیاز به پرداخت هزینه آن است و باید به بخش خصوصی پرداخت شود.

رحیمی در پاسخ به این سؤال که پلیس پایتخت این قابلیت را دارد که تمام صنوف عضو در این سامانه را پوشش دهد، یادآور شد: این قابلیت وجود دارد، اکنون در طول ۲۴ ساعت، ۳۳ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ پایتخت گرفته و ۱۳ هزار از این تماس‌ها عملیاتی می‌شود و پلیس در نقاط مختلف شهر تهران با بیش از ۸۰۰ واحد عملیاتی موتوری کنترل‌های لازم را انجام می‌دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سردار رحیمی پلیس تهران تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی

به گزارش خبرآنلاین،‌ دادگاه توماج صالحی را به اتهام افساد فی الارض به اعدام و مجازات‌های تکمیلی محکوم کرده است.

در همین‌باره مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: این حکم بدوی و قابل فرجام خواهی در دیوان عالی کشور است.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، به دلیل اظهار ندامت و پشیمانی و همکاری متهم، دادگاه وی را مستحق تخفیف دانسته به همین جهت در صورت فرجام خواهی احتمالی متهم و وکلای او و در صورت تایید حکم اعدام در دیوان عالی کشور، موضوع تخفیف مجازات در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی خواهد شد.

گفتنی است در صورت موافقت کمیسیون عفو و بخشودگی با تخفیف مجازات و طی همه فرایند قانونی، حکم توماج صالحی با یک درجه تخفیف به حبس طول المدت تبدیل و مجازات‌های تکمیلی در مورد متهم اجرا خواهد شد.
قابل ذکر است سایر اتهامات این متهم نیز در حال رسیدگی قضایی است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899327

دیگر خبرها

  • توضیحات مرکز رسانه قوه قضاییه درباره حکم توماج صالحی
  • (ویدئو) توضیحات کریمی قدوسی درباره توییت‌های جنجالی اخیرش
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • جای خالی بیمارستان‌های تامین اجتماعی در نوبت دهی الکترونیک
  • توضیحات اژه‌ای درباره ورود دوباره پلیس به حجاب؛ وظایف ذاتی و قانونی‌اش است | فیلم