Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس پایتخت گفت: طلافروشی‌ها، مراکز تجاری و حتی منازل می‎‌توانند به سامانه "مها" (مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت) متصل شوند.

سردار حسین رحیمی در تشریح جزئیات سامانه "مها" مرکز هشدار الکترونیک پلیس پایتخت اظهار کرد: این سامانه مجموعه‌ای است که طلافروشی‌ها، مراکز مهم تجاری و حتی منازل می‌توانند از آن بهره ببرند و از طریق این سامانه به پلیس متصل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پایتخت ادامه داد: به‌محض وقوع حرکت غیرعادی در مراکز مجهز به این سامانه، پلیس اطلاع پیدا کرده و گشت پلیس برای بررسی موضوع به محل اعزام می‌شود.

وی با بیان اینکه این سامانه توسط پلیس با هماهنگی بخش خصوصی طراحی شده، گفت: تمامی صنوف می‌توانند عضو این سامانه شده و توصیه می‌کنیم که این کار را انجام دهند البته عضویت در این سامانه نیاز به پرداخت هزینه آن است و باید به بخش خصوصی پرداخت شود.

رحیمی در پاسخ به این سؤال که پلیس پایتخت این قابلیت را دارد که تمام صنوف عضو در این سامانه را پوشش دهد، یادآور شد: این قابلیت وجود دارد، اکنون در طول ۲۴ ساعت، ۳۳ هزار تماس با پلیس ۱۱۰ پایتخت گرفته و ۱۳ هزار از این تماس‌ها عملیاتی می‌شود و پلیس در نقاط مختلف شهر تهران با بیش از ۸۰۰ واحد عملیاتی موتوری کنترل‌های لازم را انجام می‌دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: پلیس تهران مرکز هشدار الکترونیک مراکز تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است

معاون دادستان تهران با اشاره به اینکه اعتیاد و توزیع موادمخدر از چهره شهر تهران پاک شده است، گفت: این امر مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس پایتخت، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری تهران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران، حجت‌الاسلام حسین‌زاده اظهار کرد: پلیس و قوه قضائیه هیچ‌گاه از جرایم مختلف در جامعه غافل نشدند و همواره با همکاری هم در موضوع مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ موفق عمل کرده‌اند.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس و همکاری و همفکری دادستان تهران، رئیس دادگستری و رئیس پلیس پایتخت در برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر و کشفیات متعاقب آن گفت: اعتیاد یکی از آسیب‌های جدی و خطرناکی است که همه اقشار، مخصوصاً جوانان را مورد هدف قرار داده که در این زمینه کاری جهادی صورت گرفته است.

معاون دادستان تهران با اشاره به اینکه اعتیاد و توزیع موادمخدر از چهره شهر تهران پاک شده است، گفت: این امر مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس پایتخت، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری تهران است که امروزه شاهد هستیم که کوچه‌ها و خیابان‌های شهر تهران از لوث وجود معتادان‌متجاهر و کارتن‌خواب پاکسازی شده است.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده افزود: امروزه بحث مبارزه با قاچاق موادمخدر بیش‌از گذشته مورد اهمیت است و به یاری خداوند شاهد هستیم که برخورد پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر نتیجه داده است و بیشتر این مجرمان در زندان هستند که این فرصتی را فراهم می‌آورد تا پلیس مبارزه با موادمخدر تلاش خود را برای دستگیری قاچاقچیان و اعضای باندهای بزرگ قاچاق موادمخدر صرف کند.

منبع: فارس

کد خبر 745217

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • پایان اخاذی‌های ۲ مأمور قلابی در پایتخت
  • اظهارات تکمیلی پلیس پایتخت در خصوص فوت یک اراذل سابقه‌دار +فیلم
  • بزرگ‌ترین محموله شیشه کشور چطور در تهران کشف شد؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک زندانی/ ماجرای قرص‌های داخل گچ پا چیست؟
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • چهره شهر تهران از اعتیاد و توزیع مواد مخدر پاک شده است
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در پایتخت