Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک نساجی در جمع بازیکنان این تیم گفت در نیم‌فصل دوم می‌خواهیم با قدرت وارد رقابت‌ها شویم.

طرفداری- فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی با حضور در جمع بازیکنان این تیم با بیان اینکه نیم‌فصل اولی که به نساجی آمده بودم، با شرایطی سخت‌تر از امروز مواجه شده بودیم و فقط ۹ بازیکن برای ما مانده بود، اظهار کرد:

در حال حاضر هم با توجه به اینکه تمام نگاه‌مان برای پیشرفت باشگاه است اما یکسری مشکلات ناخواسته برای ما به‌وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی با عنوان اینکه همه تیم‌های لیگ برتری با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند و تیمی بدون عیب و ایراد نداریم، افزود:

هر چقدر هم دوست داشتیم به شرایط اولیه برگردیم اما نشد، ما در بدترین اوضاع و احوال کام‌بک‌های موفقیت‌آمیزی داشتیم.

مالک باشگاه نساجی با اشاره به اینکه مرد واقعی کسی است که در شرایط بحرانی بتواند درست رفتار کند تا به شرایط عادی و ایده‌آل بازگردد، بیان کرد:

همه ما متعلق به یک باشگاه هستیم و باید تلاش کنیم تا به شرایط آرمانی برسیم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی با عنوان اینکه یکسری وظایف به عهده ما و یکسری وظایف نیز به‌ دوش شماست، خاطرنشان کرد:

شما موظفید با قدرت به کار خودتان ادامه دهید و برای من بسیار مهم است که در چنین شرایطی چه کسی همدل و در کنار باشگاه است.

صنیعی‌فر تصریح کرد:

پای آبرو و حیثیت باشگاه نساجی در میان است و چشم یک استان و چند میلیون هوادار به شماست، اگر کسی احساس می‌کند نمی‌تواند با این شرایط کار کند و می‌خواهد بگوید من با آقای فلانی هستم و این حرف‌ها، هیچ مشکلی نیست و ما با کسی دشمنی نداریم، خیلی دوستانه با هم خداحافظی می‌کنیم اما اگر دوست دارید در کنار ما بمانید لطفاً هیچ بهانه‌ای نیاورید.

وی با اعلام اینکه در نیم‌فصل دوم می‌خواهیم با قدرت وارد رقابت‌ها شویم، اضافه کرد:

کاری با تیم‌های دیگر ندارم که چند تا یار گرفتند، کارم با تیم خودم و مردانگی و غیرت تیمی است که دارم با آن کار می‌کنم، دوست دارم همانی که تا الان بودید، باشید و همه روی قدرت شما حساب کنند و از شما بترسند؛ توجه داشته باشید اگر کسی وارد این گود شد، باید تا آخرش همراه ما باشد، وظیفه شما این است که در چنین شرایطی خودتان را نشان دهید. 

مالک باشگاه نساجی مازندران با بیان اینکه ما از نظر سخت‌افزاری از همه تیم‌ها بهتریم و از لحاظ پرداختی به بازیکنان‌مان هم عقب نیستیم، اگر فکر می‌کنید ما برای شما کم گذاشتیم، لطف کنید تیم‌های دیگر را هم ببینید، ادامه داد:

درصدی را هم قبل از شروع نیم‌فصل دوم برای شما تدارک دیدیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه نساجی یادآور شد:

اگر پروسه انتخاب سرمربی طولانی شده فقط به این خاطر است که ما تجربه بدی را در فصل گذشته گذراندیم، بسیاری از مردم نگران هستند اما ما با تمام قدرت، تیمی را می‌سازیم تا همه از آن لذت ببرند.

صنیعی‌فر با اشاره به اینکه هیأت مدیره و تیم حقوقی باشگاه در حال انجام کارها هستند، در رابطه با مشکل برخی از قراردادهای بازیکنان گفت:

تیم حقوقی در حال بررسی این قراردادهاست و هیچ جای نگرانی ندارد، اگر مبلغ قراردادتان به‌دست دوستان صفر هم شده باشد، اصلاً غصه این مسئله را نخورید، من آدم متعهدی هستم و حرفی که اول به شما زده شده، همان را انجام می‌دهم، اگر دستی تو مبلغ برده شده باشد، قطعاً این موضوع را رفع می‌کنیم، ما اولین‌بار است که با چنین مشکلاتی روبه‌رو می‌شویم.

وی در پایان از همه بازیکنان خواست تا به حواشی و صحبت‌های بیرونی توجه نکنند و اظهار کرد:

اگر دشمنان‌تان ۴ نفر بودند اما الان تعداشان خیلی بیشتر از این‌ها شده؛ عده‌ای قصد دارند با روح و روان شما کار ‌کنند اما شما زرنگ باشید، تمرکزتان را بالا ببرید و تمام سعی‌تان را بر انجام وظایف‌تان بگذارید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!

آفتاب‌‌نیوز :

 پیننو داکاستا در گفتگوی جدیدی به اینکه ایوان خیمه، خورخه سانچز، تونی مارتینز و آندره فرانکو توسط سرخیو کونسیسائو از تیم حذف شده‌اند، واکنش نشان داد.

او گفت: من نمی‌خواهم بگویم که این احساس وجود دارد یا مربی این احساس را دارد یا حتی در باشگاه چنین احساسی حاکم است، اما گاهی اوقات این اتفاق برای همه می‌افتد و این مسئله کیفیت فنی نیست. به‌نظرم مربی این احساس را دارد. او بازیکنان را تشویق می‌کند، اما بازیکنانی هستند که تسلیم می‌شوند. آن‌ها تلاش نمی‌کنند و نمی‌جنگند تا شرایط را تغییر دهند.

این وضعیتی است که در باشگاه پورتو وجود دارد و به‌نظر من مربی به این دلیل این تصمیمات را گرفته است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تیمی که یک ثانیه هم وقت تلف نمی‌کند!
  • استقلال با 11 مهدی‌پور 3 امتیاز گرفت(عکس)
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • (ویدیو) افشاگری مالک تلگرام درباره جاسوسی از کاربران
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • دیدار زنوزی با خانواده هوادار فقید تراکتور
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • کشف گازوئیل قاچاق در سمنان