Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال ایران روز جمعه ۲۱ دی برگزار می‌شود. التهاب صعود به پلی آف فروکش کرده اما رقابت بر سر بقا همچنان داغ است و ممکن است پیش از هفته پایانی، تکلیف دومین تیم سقوط کننده به دسته اول مشخص شود.

طرفداری - گرچه فوتسال همچنان زیر سایه فوتبال قرار دارد اما در برخی از شهرهای کشور، فوتسال تمام دلخوشی اهالی ورزش آن شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرهایی چون بندر عباس، ساوه، قم و بهبهان نمونه بارزی از حکومت فوتسال در این شهرها بر فضای علاقمندی ورزشی مردم هستند.

لیگ برتر فوتسال جمعه ۲۱ دی به هفته ماقبل پایانی خود می‌رسد و با انجام ۷ مسابقه پرونده هفته بیست و پنجم بسته خواهد شد تا همه در انتظار هفته پایانی و سپس ورود به رقابت جذاب قهرمانی در دور پلی آف باشند.

در هفته بیست و پنجم لیگ، رقابت برای بقا داغ‌تر از جدال بالای جدولی‌ها است. تیم شهرداری ساوه هفته گذشته به دسته اول سقوط کرد و اکنون یکی از دو تیم اهورای بهبهان یا پارسیان شهر قدس نیز باید به عنوان تیم دوم سقوط کننده به دسته پایین‌تر بروند و ممکن تکلیف سقوط کننده دوم در هفته بیست و پنجم مشخص شود.

تیم اهورای بهبهان که وضعیتی مناسب‌تر نسب به پارسیان دارد و با ۲۰ امتیاز و ۲ امتیاز بیشتر از پارسیان در حال حاضر خارج از محدوده سقوط است جمعه در خانه به دیدار تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان می‌رود و بازی بسیار سختی در پیش رو دارد.

پارسیان شهر قدس نیز در خانه پذیرای آذرخش بندر عباس است و تلاش می‌کند با پیروزی خانگی در این بازی و با امید به شکست احتمالی اهورای بهبهان برابر صدرنشین یک امتیاز از حریف خود پیش بیفتد و از محدوده خطر اندکی فاصله بگیرد.

در سایر بازی‌های هفته بیست و پنجم، مس سونگون در خانه به دیدار تیم رده سومی فرش آرای مشهد می‌رود. حفاری اهواز در زمین خود از تیم سقوط کرده شهرداری ساوه پذیرایی می‌کند و در کرج، تیم مقاومت البرز پذیرای تیم سوهان محمد سیمای قم است.

در شیراز تیم ارژن این شهر برابر تیم سن ایچ ساوه به میدان می‌رود و در ساری، شهروند میزبان تیم مقاومت قرچک است. ۸ تیم برتر جدول در پایان فصل وارد مرحله پلی آف می‌شوند و ۲ تیم انتهای جدول به دسته اول سقوط می‌کنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال

مقامات سازمان لیگ فوتبال در گفت‌وگو با مدیران برخی از باشگاه‌های لیگ یکی، مخالفت خود را با تعویق دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ دسته اول اعلام کرده‌اند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور امروز (یکشنبه) با برگزاری دو دیدار آغاز می‌شود و هفت بازی باقیمانده نیز عصر فردا به انجام خواهد رسید.

با توجه به ممنوعیت پروازی کشور که در پی پاسخ موشکی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی ایجاد شده است، عوامل برخی از تیم‌های میهمان بازی‌های فردا از سازمان لیگ درخواست کردند که دیدارهای آنها به تعویق بیفتد. البته این پیشنهاد با پاسخ منفی سازمان لیگ همراه بود و اگر تصمیم جدیدی اتخاذ نشود، بازی‌های هفته بیست‌وهفتم در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

قانون سازمان لیگ برای کدام تیم‌های لیگ یکی مشکل‌ساز می‌شود؟

باشگاه‌های شهرداری آستارا، استقلال آبی‌پوش ملاثانی و پارس جنوبی جم درخواست تعویق برگزاری دیدارهای خود را مطرح کرده‌اند. با این حال ممکن است سازمان لیگ، برخی از بازی‌های فردا را با تأخیری چند ساعته برگزار کند.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

اشکش: هواداران چادرملو به داوران فحاشی کردند

برنامه دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ یک به شرح زیر است:

یکشنبه 26 فروردین
دریا کاسپین بابل - شاهین بندر عامری، ساعت 16:45، ورزشگاه شهدای سیمرغ
نفت مسجدسلیمان - مس شهر بابک، ساعت 18، ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان

دوشنبه 27 فروردین
خوشه طلایی ساوه - استقلال آبی‌پوش ملاثانی، ساعت 16:15، ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
مس سونگون ورزقان - پارس جنوبی جم، ساعت 16:45، ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز
داماش گیلان - چادرملوی اردکان، ساعت 17، ورزشگاه شهید عضدی رشت
 سایپای تهران - خیبر خرم‌آباد، ساعت 17، ورزشگاه انقلاب کرج
مس کرمان - شهرداری آستارا، ساعت 17:30، ورزشگاه امام علی (ع) کرمان
فجر سپاسی شیراز - آریو اسلامشهر، ساعت 17:45، ورزشگاه حافظیه شیراز
نفت و گاز گچساران - شهر راز شیراز، ساعت 18، ورزشگاه شهدای نفت گچساران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ برتر بسکتبال| صعود مهرام و ذوب آهن به مرحله نیمه نهایی/ تکلیف یک بازی یکشنبه مشخص می شود
  • رعد پدافند هوایی و مس رفسنجان به لیگ دسته یک سقوط کردند
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • لیگ دسته اول فوتبال| برتری دریا بابل و نفت مسجدسلیمان
  • رکورد تاریخی تیم نکونام با رسیدن به امتیاز پنجاه
  • مخالفت اولیه سازمان لیگ با تعویق ۷ بازی لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست خانگی آریان همدان در هفته بیست و دوم لیگ دسته دو
  • امروز تکلیف بهترین بازیکن آسیا مشخص می‌شود | من و بازیکنان ایران به دنبال قهرمان هستیم
  • شمایل هوادار کاملا دور از سقوط