Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۹۸ شغل روستایی توسط مددجویان سیستان و بلوچستان از محل تسهیلات اشتغال روستایی در استان ایجاد شده است. ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سیدمهدی عبادی ظهر امروز در نشست با مدیران استانی اظهار داشت: حدود 113 میلیارد تومان در قالب سه هزار و 300 پرونده به کارگروه ملی اشتغال معرفی و از ابتدای سال جاری تاکنون پرداخت تسهیلات 198 پرونده اشتغالزایی برای روستائیان انجام و بیش از 250 مورد نیز پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) متولی ایجاد اشتغال خرد و خانگی است قبل از اجرای طرح اشتغال استعداد سنجی، مشاوره شغلی و آموزش به مددجویان انجام می‌شود و فرد تا زمانی که به درآمد تعریف شده برسد امور وی دنبال می‌شود.

وی گفت: باید میزان درآمد سالیانه طرح‌های ارائه شده براساس حداقل حقوق و درآمد اعلامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشد و زمانی که  خانواده تحت حمایت توانمندی 100 درصد رسید پرونده حمایتی وی بسته می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه در گذشته تنها خانواده مددجویان می‌توانستند از تسهیلات اشتغال استفاده کنند عنوان کرد: در حال حاضر هر فرد نیازمند به کار که علاقمند به ایجاد کسب و کار باشد می تواند از خدمات این نهاد بهره مند شود.

پرداخت "تسهیلات اشتغالزایی مدجویان کمیته امداد" معطل اقدام بانک مرکزیافتتاح 500 طرح اشتغالزایی در لرستان؛ محرومیت‌زدایی برنامه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)تسهیلات اشتغالزایی معتادان بهبودیافته در کرمانشاه پرداخت می‌شود

وی خاطرنشان کرد: بنا بر تبصره 16  پرداخت وام اشتغال  هزار و 735 طرح اشتغال اجرا شده است که 104 میلیارد تومان از محل منابع صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستایی سهم کمیته امداد امام (ره) سیستان و بلوچستان اختصاص بوده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان طرح‌های اشتغال روستایی به مشارکت و همکاری این نهاد و بانک‌های کشاورزی، پست بانک، توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید در حال انجام است.

انتهای پیام/ن

R7843/P/S6,65/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سلامی گفت: در سال قبل، ۳۵ هزار و ۸۴۰ نفر تعهد اشتغال استان بود که تا امروز به حدود ۱۰۶ درصد محقق شده است.
دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان با بیان اینکه تا پایان فروردین ماه دستگاه‌ها و نهاد‌های مرتبط امکان ثبت اطلاعات شاغلان جدید را در سامانه رصد دارند، ادامه داد: کمیته امداد، صمت و بنیاد برکت بهترین عملکرد و بیشترین آمار ثبت در سامانه را داشته اند.
سلامی افزود: در خصوص راستی‌آزمایی اشتغال ثبت شده، سه مرحله نظارت اعم از نظارت‌های پیامکی، تلفنی و حضوری در حال انجام است و هرگونه انحراف شناسایی خواهد شد.
وی اظهار کرد: برنامه امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فراهم کردن زمینه اشتغال فارغ‌التحصیلان و ورود آنها به بازار کار است.
سلامی ادامه داد: وزارت متبوع سامانه جستجوی شغل را راه اندازی کرده است تا کارجو و کارفرما بدون واسطه نیاز خود را در بازار کار رفع کنند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • سیستان و بلوچستان متعهد به ایجاد شغل برای بیش از ۴۱ هزار نفر شد
  • واگذاری بیش از چهار هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سیستان و بلوچستان
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار درخواست اشتغال مددجویان خراسان‌ جنوبی
  • راه‌اندازی ۱۲ واحد گلخانه در مهرستان
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید
  • پرداخت ۱۸۰میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد بهاباد
  • اشتغالزایی برای بیش ۳۰۰ مدد جوی کمیته امداد شوش