Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان و آقازاده استاندار مرکزی در جلسه شورای اداری این استان از شورای شهر اراک به دلیل انتخاب گزینه جدید شهردار اراک انتقاد کردند.

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی با انتقاد از عملکرد اخیر شورای شهر در معرفی شهردار جدید گفت: بازی‌های سیاسی به جامعه لطمه می‌زند، ما امانت دار دستاورد‌های نظام، انقلاب و شهدا هستیم و نباید از روی ندانم کاری راهی ناشایست را انتخاب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی با برشمردن دستاورد‌های انقلاب، نظام و نقش امام و رهبری در هدایت جامعه اسلامی افزود: کار‌ها باید ریشه دار و ماندگار باشد و کار‌ها باید با جدیت دنبال شودتا مردم ثمرات آن را ببینند.

شورای شهر اراک از جناح بازی سیاسی پرهیز کنند

سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی هم در این جلسه از مسئولان بویژه شورای شهر اراک خواست تا در معرفی و انتخاب شهردار دقت و از جناح بازی سیاسی پرهیز کنند.

آقازاده از اختصاص بودجه با استان انتقاد کرد و گفت: از نمایندگان استان مرکزی درخواست می‌کنیم که این موضوع را پیگیری کنند، زیرا اختصاص ۷ درصد اعتبارات استانی بسیار ناچیز است و این به صلاح استان نیست.

وی سپس به همدلی مدیران استان اشاره کرد و افزود: از پاییز ۹۶ تا پاییز ۹۷ یک و نیم درصد کاهش بیکاری در استان داشته ایم که این موضوع به رتبه در کاهش نرخ بیکاری استان کمک کرده است.

کریمی مقدسی و حسینی نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه وضعیت بودجه کشور در سال ۹۸ را مورد بحث و بررسی قرار دادند و از مدیران استان خواستند تا در گرفتن بودجه از وزارت خانه متبوع تلاش کنند.

نمایندگان یادآور شدند: مردم از مشکلات و تحریم هراسی ندارند و آنچه مورد نارضایتی مردم می‌شود ناکارآمدی سوء مدیریت و تبعیض‌ها است که مردم را نگران و ناراضی کرده است.

اعضای شورای شهر اراک در جلسه عصر دهم دیماه ۹۷ با ۸ رای سعید نادری را به عنوان شهردار اراک انتخاب کردند، اما این حکم باید به تایید وزارت کشور برسد.

بعد از اجرای قانون منع بکار گیری بازنشستگان و بازنشسته شدن داود تاجران شهر دار اراک شالی بیگ سرپرست شهرداری است.

انتهای پیام/ ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۳۱۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد

سیزدهمین جلسه پیاپی شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز برگزار نشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ جلسه شورای اسلامی شهر اهواز با دستور کار برکناری شهردار اهواز به علت غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹:۰۰ امروز با دستور کار «برکناری شهردار اهواز» برای سیزدهمین بار برگزار شود، پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

پیش از این ۱۲ جلسه نیز با دستورکار برکناری شهردار اهواز به علت حضور نداشتن برخی اعضا تشکیل نشد.

کد خبر 747542

دیگر خبرها

  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه